Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Vi har tenkt til og bygge hus, og skal til banken for og høre hvor mye vi kan låne. Men dette året har jeg brukt deler av pengene på bsu kontoen min, og er redd for at de i banken skal tro at jeg ikke er flink til og spare eller at jeg ikke har nok penger siden jeg har brukt disse pengene. Jeg trengte de til noe viktig når jeg tok de ut, men det tenker kanskje ikke de i banken på? Mitt spørsmål er så teit som: Hva skal jeg si hvis de lurer på hvorfor jeg har brukt penger fra bsu kontoen min? Vil de i det hele tatt se på det? På forhånd takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 tror banken ser på hva du har på bsu konto, ikke hva du har brukt dine penger på, er jo dine spare penger. jeg vet ikke om banken spør hva de er brukt på, men er jo dine spare penger. anhenger jo veldig av hvor mye spare penger dere har totalt,. og inntekten deres for og få lån..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Hm.. Ok, takk for svar:) vi har hus fra før, som har steget i prisant. Så håper på og få litt mer enn vi ga for det så vi har litt egenkapital. men da ordner det seg sikkert:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå