Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Ja er du det? Å hva gjør deg lykkelig eller evt ulykkelig? Jeg er lykkelig på mange måter. Jeg har en flott mann, jobb, god økonomi, et sted å bo (ett lite sted riktignok)... Jeg har mine kjipe dager jeg å, men alt i alt er jeg lykkelig og jeg er trygg. Hva med dere jenter?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Ja , samme her i tilleg til at jeg har en liten spire i magen som bidrar stort til lykken!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 er ikke det i det store og det hele.Barnet mitt gjør meg lykkelig.Og jeg er glad for at jeg har en jobb å gå til som jeg trives med og at jeg tross alt har tak over hodet selv om jeg ikke trives
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Nei...........generelt ikke. Men er lykkelig og veldig takknemlig for 3 friske barn.. Har i alt for liten grad fulgt egne ønsker og vilje, vert alt for opptatt av hva alle andre måtte mene og tro... Kommer nok av dårlig selvtillit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå