Gå til innhold

Enig med Hellstrøm jeg da..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så veldig enig jeg, spørsmålet mitt er...Hadde du likt å spise noe du overhode ikke likte? Selv om du prøver, men takler rett og slett ikke smaken. Spis kattemat, så ser du ett eksempel!

Skrevet

jeg skjønner at det kan være vanskelig å "tvangsfore" en 14 åring, de har jo gjerne mye trass i seg, men hvis all maten hadde vært sunn og riktig fra dag 1 og det ikke hadde vært anledning til å ete dritt hjemme, så hadde hun jo ikke visst om noe annet. Ja, hun kan spise drittmat ute med venner, men så lenge all mat hun får hjemme er riktig, så er det jo ikke det verste at hun spiser en babb eller drikker brus en gang i ny og ne med venninner!

Foreldre har et stort ansvar, også i å være kjipe og upopulære, ihvertfall i ungdomstiden, for da trenger barna all den veileding og støtte de kan få.

Skrevet

Det beste er nok å ha et variert kosthold fra barna er små. Da venner de seg til ulike smaker. Kanskje litt sent å starte når de er tenåringer. ALdri for sent, men litt sent likevel.

Skrevet

Ser på dette nå og fy søren så sur jeg blir. Makan til slummete og teite folk. "Men jeg liiiiker ikke sunn mat" sier Malin på 17 år, etter at hun har sagt at hun kan spise hva hun vil, så lenge hun setter litt ekstra insulin. Kjenner jeg koooker her. Dumme folk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...