Gå til innhold

FRA RØDBRUNT TIL BLONDT????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget håret mitt for noen månder siden ...

(Beklager om det blir skrivefeil i innlegget)

Jeg skulle ha svart med rød-skjær i. dette ble velykket.

Men nå ønsker jeg å bli blond, noe jeg ikke har vært på mange år. (Jeg er naturlig blond)

Så lurer jeg på, hva kan dere annbefale at jeg skal gjøre?

Utenom frisøren, men fortell meg hva det koster å gjøre der sånn ca...

Jeg vet bleiking og sånt kan ødelegge håret, men dette gjør jeg ikke ofte...Av og til kan det gå godt over ett halvt år før jeg farger det igjen...Prøver i en viss grad å ikke gjøre dette for ofte pågrunn av å skade håret...

Vist jeg skal gjøre dette selv? Hva annbefaler dere?

Hva koster det å gjøre hos frisøren...?

Har hørt at det er helt forferdelig å fjerne den røde fargen.

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Røde pigmenter er vanskelig å få bort ja, og jeg ville definitivt ikke prøvd å bleke det selv!! Been there done that! Hadde hår som rakk litt under puppene, svart farget hår, og så ville jeg plutselig bli blond. Jeg bleket og bleket, for det var så orange at jeg ikke klarte å la det få hvile mellom slagene. Det endte med kort bob og sort hår igjen!!

Jeg ville nok gått til frisør og hørt på priser, de kommer nok til å stripe det over en god del ganger, og pris kan jeg ikke si noe om, siden det er så store forskjeller på hvor i landet du bor.

Uansett, lykke til :)

Skrevet

Jeg har farget håret mitt fra mørkebrunt til blondt. Bleket det et par ganger og brukte god lillashampoo som jeg kjøpte hos frisøren (den fjerner gulskjær). Det ble fint etterhvert, men det så ikke så bra ut den første tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...