Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Hos jordmoren idag så fikk jeg kraftig utslag på uviprøven og det viser seg at jeg har urinveisinfeksjon, men jeg har ikke merket noe som helst av dette. Jeg har hatt det flere ganger og vet hvordan det kjennes ut. Flere som har hatt det sånn?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Sikker på at det ikke er svangerskapsforgiftning da?! :-/
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Det er vanlig å ikke ha særlige symptomer på uvi når man er gravid. Jeg merket heller ikke særlig til at jeg hadde det.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg merket det heller ikke denne gangen, nå når jeg er gravid. Har hatt det en gang tidl og da var det veldig vondt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Har iallefall lest at man kan ha UVI uten å merke det når man er gravid. Men, sjekker de om du har UVI med de vanlige strimlene de bruker, eller må man be de ta en ekstra test?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Åååååå been there, done that.... Jeg hadde uvi 5-6 ganger bare i førte halvdel av svangerskapet. Fikk stort sett utslag hver gang jeg var hos legen. Flere av gangene kjente jeg ikke symptomer på uvi. Så det er fullt mulig å ha uvi uten å kjenne noe til det. Om du er usikker på om du har det, dra innom legekontoret å levèr en prøve. Jeg fikk levere urinprøve hos legekontoret uten å ha time hos legen min.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Mener de sjekker for uvi på hver kontroll fordi de gjerne vil behandle det fort i tilleg til at gravide får uvi uten symptomer.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Ja de sjekket med sånne vanlige strimler, men siden jeg fikk så kraftig utslag så måtte jeg levere prøve til dyrking. Håper jeg får svar fort, for jeg tror jeg har gått med denne infeksjonen lenge :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå