Gå til innhold

Dårlig samvittighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri så dårlig samvittighet for mine valg som når jeg leser her inne. Jeg har 3 barn, de to eldste er i barnehagen mens jeg er hjemme med minsten. De har full plass og er stort sett i barnehagen hver dag. Det er en ordning som både de og jeg trives med.

Jeg blir grinete når jeg er trøtt. Det er slitsomt å ha småbarn. Jeg tror oppriktig talt at mine barn har det bedre i barnehagen om dagen enn hjemme der jeg går og bysser på minstemann og hun henger i puppen hele dagen. Det hadde blitt vanvittig mye kjefting og tv-titting da.

Så jeg har mine barn i barnehagen med god og dårlig samvittighet. Skulle gjerne hatt dem hjemme mer. Nå er de hjemme når jeg har overskudd og vi kan ha en god dag hjemme. Når jeg er sliten, trøtt og trenger hvile, så er de i barnehagen og leker og lærer.

Tror jeg bare må slutte å lese innlegg som omhandler barnehager for jeg føler meg nesten som en dårlig mor når jeg leser det, selv om jeg vet at jeg ikke er det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt sønnen min i bhg, siden han var 2 år. Vel, nesten da. Hadde jo noen fridager og valgte å ha han hjemme. Men ellers har jeg ikke det minste dårlig samvittighet for at han gikk i bhg. Og det skal ikke du heller HI.

Så lenge barna dine er fornøyd og ikke viser mistrivsel i bhg, så skal du ikke ha noe dårlig samvittighet.

Skrevet

De har det kjempe fint i barnehagen og trives der.

IKKE ha dårlig samvittighet.!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Jeg ville også hatt dårlig samvittighet om jeg var deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...