Gå til innhold

Etter forholdet med eksen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

føler jeg meg utrygg over alt, hvor enn jeg går.. Etter trusler og vold fra han.. Hersketeknikkene...

Jeg er redd da jeg sitter hjemme, og er ute på butikken..

 

Han prøver ofte å ta kontakt, og provoserer veldig - før da får han svar fra meg.. Dumt gjort, men jeg vil ikke sitte å lese på alt møkka han skriver/sier om meg, famillien og vennene mine..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den møkka kommer aldri til å stoppe så lenge du lar deg provosere...

Bli voksen, og send han aldri meldinger i retur. Tilslutt blir han lei og føler seg dum. Kan ta lang, lang tid....snakker av erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...