Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 føler jeg meg utrygg over alt, hvor enn jeg går.. Etter trusler og vold fra han.. Hersketeknikkene... Jeg er redd da jeg sitter hjemme, og er ute på butikken.. Han prøver ofte å ta kontakt, og provoserer veldig - før da får han svar fra meg.. Dumt gjort, men jeg vil ikke sitte å lese på alt møkka han skriver/sier om meg, famillien og vennene mine..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Den møkka kommer aldri til å stoppe så lenge du lar deg provosere... Bli voksen, og send han aldri meldinger i retur. Tilslutt blir han lei og føler seg dum. Kan ta lang, lang tid....snakker av erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå