Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Altså. har en jente på nærmere 3 år som omtrent ALDRI vil ha middag når vi kommer hjem. Foretrekker å spise nærmere kl 17 med henne men hun vil sjelden ha mat.. Nytter ikke lage middag til henne også! De spiser fruktmåltid og det i barnehagen men innimellom har de også vafler etc som ettermiddagskos, og det er jo en killer for matlysta.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Det kommer an på egentlig, men lager stort sett rundt kl 1700 og vi spiser da kl 1730. Noen ganger kan vi spise middag kl 1800 også hvis vi kommer sent hjem, men da blir det kvelds-og middag i ett. Barna legger seg kl. 2000
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Vi spiser mellom 1630 og 1700. Fruktmåltidet i bhg er et veldig lett måltid i vår bhg. Han har ikke med seg yoghurt eller annet, og er allergisk for endel frukt, så det begrenser seg litt. Han spiser nok mest banan tror jeg, og det metter jo endel, men... Likevel han har grei matlyst i halv-fem fem tiden.. og da er det stort nok intervall til litt kveldsmat også. Han trenger kveldsmåltidet synes jeg, for han er ikke av de tykkeste.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 De dagene jeg slutter sent, så er vi ikke hjemme før rundt kl. 17-17-30. Men lager ikke mat med engang, drøyer gjerne litt. Spiser rundt 18-tiden, for da blir det middag og kvelds på engang. Gutten min legger seg rundt 19-tiden.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Ok, jeg er ikke alenemor lengre... men vi spiser kl 18.00... fungerer helt fint selv om de har fått vaffelkos i bhg... Om de er sultne får de litt frukt sånn i fire/halv fem tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå