Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Hei alle sammen. Legger ut her også,da det er mer liv her Når tester dere etter ED? Noen som har fått negativ test som så har blitt positiv? Evt på hvilke rugedag? Begynner å bli veldig skeptisk her, er nå på rugedag 10,og negativ test.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Mener du eggdonasjon? Jeg testet på dag 9, negativ. Var gravid, og fikk tvillinger:) Hvor har du tatt forsøk? Jeg var i Danmark. Lykke til. Dette var forøvrig mitt første ed forsøk.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Eggdonasjon ja Oj.. kanskje, kanskje ett lite håp enda da..?? Vi var hos Serum i Aten. Kjempefornøyd med klinikken.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Håp har du så absolutt. Legen ba meg ikke ta en test før dag 14. Satt du inn på dag 5? (blasosyst) Jeg satt inn på dag 2. Hvor mange satt du inn? Spennende tid, håper at det klaffer for deg. Er en virkelig dyr berg-og dalbanetur med forsøk og alt rundt. klem til deg. Hilsen hun over.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Tusen takk for oppmuntrende svar Satte inn på dag 3. Fikk beskjed fra klinikken nå om å teste på dag 12. det bli nå på lørdag. Uff ja, tøft både for kropp og sjel. Og pengebok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå