Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 For det er vel mandag 31 okt som er den store Halloween-dagen? Men etter hva jeg huske fra tidligere år er den "tigge-runden" for barna som oftest i forbindelse med en helg? Eller husker jeg det kun fordi de siste par årene har det falt på en helg allikevel...?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Her går de 31.uansett dag vi feirer jo julaften selv om den kommer på en onsdag
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Å faen, er det den tiden igjen:( Liker mye bedre julebukk, men men
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Æsj, for noe tull med Halloween-tigging! Hva gir dere? I fjor laget jeg mini-poser med bittelitt smågodt i hver, som alle fikk en hver av, men i år tenker jeg å kjøpe en pose med kjærligheter og la de få en hver. Bør jo ikke være rare godtet, når de er overalt likevel?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Det er mandag som er Halloween.. så da går de vel på mandag.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, men sankthansfeiringen er ofte den nærmeste lørdagen, eller..?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 her feirervi st hansnårdet er... feirerdaden ikke på lørdaghvis den er på en onsdag
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Nei, St.Hansfeiring foregår den 23. juni i Norge. Det er svenskene det, som feirer midsommar den nærmeste helgen. Halloween er 31. oktober og skal man endelig drive med det tullet, så er det den 31. som gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå