Gå til innhold

Analsex?? Verdt å prøve?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri prøvd det, men jeg hører flere si at det er godt. Det eneste jeg tenker på er at jeg kommer til å "bæsje ned hele gubben, det er vondt, jeg kommer til å rive opp hele rumpehullet , å det kan da umulig gi nytelse" osv osv.

 

hva er deres mening, erfaring om analsex? Noe å anbefale? eller er det noe man bør holde seg unna?

 

Hilsen uerfaren frøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er vondt og gir overhode ingen tilleggsnytelse (siden det er menn som har erogen sone der, og ikke kvinner). jeg kommer ikke til å prøve det igjen, selv om det ikke gjør vondt etter man har gjort det flere ganger, er det ofte ømt i et par dager etterpå, og gir overhode ingen tilfredsstillelse. Men alle er forskjellige :) DET HER er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier nei og synes det er ekkel, men er 100% sikker på at du kommer til å få svar fra noen som sier ja og at det er deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo veldig ann på hvordan du gjør det da, full fart og "peise på" er ikke noe behagelig nei. Men jeg synes det er godt og f.eks bruke butplug ol. imens vi har "vanlig sex". Gjør alt myyye bedre!

 

Og med mye forspill så bruker han å få lov å komme inn og. Synes det er et fint alternativ nå som jeg er høygravid og det ikke frister så mye i det andre hullet. hehe

 

....Synd mannen min ikke kommer hjem før lørdag *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I love it! Man være kåt og bruke glidemiddel. Start med en finger og gå derfra, viktig å slappe av, hvis du er anspent gjør det bare vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi prøvde selv om jeg egentlig ikke trodde det kom til å bli bra. Men tenkte at vi skulle sjekke det ut likevel.

Det var overhodet ikke bra, vi måtte bare avbryte. Syns bare det var rart. Kjentes ut som en bæsj som ble trykket opp i rompa.

Jeg tror det er mer mannfolkene som liker det fordi det er stramt, pluss at egentlig har jo de g-punktet i ræva, så derfor tror de sikkert at det må være godt for oss siden det trolig er godt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i jobbsammenheng har jeg (behansket ja...) brukt fingre for å tømme endetarm... Selv etter det er tomt, blir det ALLTID litt avføring på hansken! Så NEITAKK!! EXIT only bak ja! Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig at enkelte ting føler bare folk seg her inne så truffet av, og analsex er en av de.

 

Hvis du har lyst bør du absolutt prøve det! Hvis du er bekymret for hygienen, kan dere bruke kondom, det kan være lurt uansett da. Og bruk masse glidemiddel og god tid i starten. Det er ofte litt ubehagelig i starten, men etter litt blir det himmelsk :)

 

Jeg elsker det, får analorgasmer også, og de er mye bedre og sterkere enn vanlig orgasme, så anbefaler på det sterkeste å prøve hvis du er nysgjerrig.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen din er godt utstyrt så anbefaler jeg det ikke. Hvis han er litt mer beskjedent utstyrt så kan det være godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde endel analsex før, ikke så mye nå lenger(har vært prøvere i tre år, og tar ikke sjansen på "feil" hull..hehe), og har vi det er det jeg som tar initiativet. Det er deilig, og jeg kommer mye lettere av analsex enn vanlig sex. Men det er helt nødvendig at man er skikkelig kåt og våt, og at man slapper av.

 

Men, jeg syns ikke man skal prøve noe man egentlig syns høres noe digg ut, selv fantaserte jeg om analsex ganske tidlig, og var bare 17 år da jeg prøvde det første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd med eksen min (som hadde liten penis) og det var ikke noe godt. Var bare anspent og følte at det var heeeelt feil. Vondt og fælt.

 

Så traff jeg mannen, som har omtrent dobbelt så stor penis, og med han så klaffer alt, så det var nyyydelig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, hvis stemninga er riktig å gubben gjør litt annet å så går det... men kommern i bakider, så blir det MYE dobesøk dagen etterpå... er reine tarmskyllen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...