Gå til innhold

Hva sier du til barna dine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker deg eller jeg er glad i deg?

Og kysser du de på munnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier "jeg er glad i deg" og gir de klem eller kyss på kinnet, men min yngste mann vil gir meg kyss på munnen.

Skrevet

Noen ganger sier jeg "glad i deg vennen" andre ganger sier jeg "elsker deg vennen"

 

Gir en klem eller kyss på kinnet.

Skrevet

Sier jeg elsker deg, og gir dem en nuss på munnen, panna, hodet eller kinnet, alt etter som.. Men her om dagen sa 5åringen selv at han var blitt for stor til å få nuss på munnen så da respekterer jeg selvfølgelig det ;)

Skrevet

Sier nesten daglig at jeg er glad i henne.

Vi koser masse, med både klemmer og suss.. Pleier ikke susse på munnen, men hun begynte med det selv for noen uker siden. Suss på munnen når jeg leverer henne i barnehagen. Stort sett kun da vi gjør det..

Skrevet

Sier bare " jeg er glad i deg" og et stort kyss på kinnet. Han vil kysse på munnen, men jeg liker heller å kysse han på de bløte kinnene hans.

Skrevet

Sier "glad i deg". Og jeg synes det ville være feil og ekkelt å kysse guttungen på munnen.

Skrevet

Jeg kysser og klemmer masse på barna mine.. på deres premisser. Det regulerer seg selv... 12 åringen behandler jeg ganske anderledes 2 åringen.. men begge føler seg høyt elsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...