Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg elsker deg eller jeg er glad i deg? Og kysser du de på munnen?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Sier "jeg er glad i deg" og gir de klem eller kyss på kinnet, men min yngste mann vil gir meg kyss på munnen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Noen ganger sier jeg "glad i deg vennen" andre ganger sier jeg "elsker deg vennen" Gir en klem eller kyss på kinnet.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Sier jeg elsker deg, og gir dem en nuss på munnen, panna, hodet eller kinnet, alt etter som.. Men her om dagen sa 5åringen selv at han var blitt for stor til å få nuss på munnen så da respekterer jeg selvfølgelig det
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Sier nesten daglig at jeg er glad i henne. Vi koser masse, med både klemmer og suss.. Pleier ikke susse på munnen, men hun begynte med det selv for noen uker siden. Suss på munnen når jeg leverer henne i barnehagen. Stort sett kun da vi gjør det..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Sier bare " jeg er glad i deg" og et stort kyss på kinnet. Han vil kysse på munnen, men jeg liker heller å kysse han på de bløte kinnene hans.
valkyrien Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Sier "glad i deg". Og jeg synes det ville være feil og ekkelt å kysse guttungen på munnen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kysser og klemmer masse på barna mine.. på deres premisser. Det regulerer seg selv... 12 åringen behandler jeg ganske anderledes 2 åringen.. men begge føler seg høyt elsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå