Gå til innhold

Jeg vil ha barn, mannen vil vente.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er i en lignende situasjon ? Jeg har så lyst på barn, eggstokkene mine løper bananas bare de ser ett barn. Mannen min vil også gjerne ha barn, men han vil vente til vi får kjøpt oss større bolig... flere frustrerte eggstokker der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Har noen av dere barn fra før?

Skrevet

Kjøp større bolig med en gang da, problem løst :) :) :)

Skrevet

Jeg hadde sagt til ham at det alltid kommer noe som burde vært gjort hvis man tenker på denne måten. Større bolig, betale ned på lånet, ny jobb, andre ting. Det passer aldri 100% å få barn, så hvis dere har vært sammen en stund, hadde jeg spurt ham hva som var virkelige grunnen til at han ville vente. Om han var sikker på forholdet eller ikke.

Skrevet

Kan være lurt å vente innimellom. Jeg har vært en del sykmeldt og på attføring, og økonomien vår var ikke på det beste, selv om det raslet i eggstokkene mine også. Men nå har vi kjøpt oss hus med god plass i mange år, vi har to biler, to godt betalte jobber, og jeg går hjemme i permisjon, som vi skal ha i et helt år, med god samvittighet :)

Det kan være verdt å vente, belønningen kommer til slutt :)

Skrevet

Vi har 1 barn fra før som jeg måtte mase en del om at vi skulle få hehe.. Belønningen kom til slutt ja;) Da hadde vi vel vært sammen i 5 år da jeg ble gravid (var forholdsvis unge da vi ble sammen) Nå sitter vi her med en nydelig 3-åring i hus og lurer litt på neste. Men også her holder mannen LITT tilbake.

Trøster meg med at han kansje kommer på bedre tanker etterhvert;) Han vil jo ha 2 barn, vi er etablert og har jobb begge 2. Sist var vi også det - men pluttselig ble mannen permitert 1 mnd. før barnet vårt ble født, så HELT perfekt blir det nok aldri... Stå på, belønningen kommer nok som du sier. Mennene er vel de som holder litt tilbake somregel.

Skrevet

Ser ut som HI ikke har barn fra før. Hvis hun er rundt 32-35 år, så hadde jeg faktisk lett etter ny mann, siden man rett og slett har begrenset tid på seg på å få barn.

Skrevet

hehe så godt å høre at det er flere av oss der ute:) Jeg tviler overhode ikke på at gubben ikke vil være sammen med meg. han har nylig fridd til meg- så det er ikke det som er grunnen. Vi har liten plass, 1 soverom. Det beste er nok å vente, MENH det er ikke lett å vente. hehe. nei det er sant som dere sier- helt perfekt blir det nok aldri..

vi har ingen barn, er 24 og 30 år- så vi har jo gooood tid sånn sett. men alle i min familie har fått barn når de har vært 37+, jeg vil være en litt yngre mor:) jobb , utdanning, biler, økonomi, jobb er ganske godt på plass. vi jobber med saken så vi får flyttet (spare til egenkapital).. men det er ikke så lett å komme inn på boligmarkedet når man ikke har kausjonister..

hi

Skrevet

ja dte er akkurat det fornuften i meg sier. jeg kommer nok til å slappe bedre av hjemme om jeg vet at de tingene er på plass. eller i vårt tilfelle, større bolig. ja vi får se om jeg klarer. hehe og det blir ikke bedre når jeg henger her inne :P hehe

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...