Gå til innhold

mhm,,, da har jeg akkurat


Anbefalte innlegg

Skrevet

onanert i dusjen, det var sinnsykt deilig :) har dere onanert i dag da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. En god start på dagen! :-)

Skrevet

Ok. Kjekt for deg det da. Av en eller annen grunn føler jeg du har tissemann og baller, HI.

 

Skrevet

Ja, det er klart HI er en mann.... som i så mange andre innlegg her inne med seksuelle undertoner.

Skrevet

Jeg har også onanert i dag, pleier ofte jeg gjør det om morgningen

Skrevet

Nei, ikke i dag. Jeg har bare satt på en klesvask!

 

 

Skrevet

Pleide å onanere før, særlig i dusjen. I mitt forrige forhold. Men trenger ikke det, får så det holder av mannen gjennom flere år. Synes litt synd på dere som ikke får nok.

Skrevet

Nei, men jeg har stått opp, dusja og stelt meg, drukket en kopp kaffe, Pakket veska, starta bilen, kjørt til jobb, og nå sitter jeg her. Oi, glemte å skrive at jeg gikk ned trappa etter at jeg pakka veska.

Skrevet

haha, ja, der tok dere meg gitt.. er jo en kåt mann ;P

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...