Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 onanert i dusjen, det var sinnsykt deilig har dere onanert i dag da jenter?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Ok. Kjekt for deg det da. Av en eller annen grunn føler jeg du har tissemann og baller, HI.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, det er klart HI er en mann.... som i så mange andre innlegg her inne med seksuelle undertoner.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har også onanert i dag, pleier ofte jeg gjør det om morgningen
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Nei, ikke i dag. Jeg har bare satt på en klesvask!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Pleide å onanere før, særlig i dusjen. I mitt forrige forhold. Men trenger ikke det, får så det holder av mannen gjennom flere år. Synes litt synd på dere som ikke får nok.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Nei, men jeg har stått opp, dusja og stelt meg, drukket en kopp kaffe, Pakket veska, starta bilen, kjørt til jobb, og nå sitter jeg her. Oi, glemte å skrive at jeg gikk ned trappa etter at jeg pakka veska.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 haha, ja, der tok dere meg gitt.. er jo en kåt mann ;P Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå