Gå til innhold

Hei jenter - noen som har erfaring??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og smaboeren min har en sønn på 3 år, og har fått litt "cravings" på det å prøve på en til.. Vi er i midten av 20-årene så har jo ikke dårlig tid, men frister det, så får man det ikke akkurat ut av hodet med det første..:) Nylig ble jeg ansatt i ny jobb (80% vikariat i 1 år) som betyr at EGENTLIG burde vi jo starte snart siden man trossalt skal ruge i 9 mnd;) Prøving vet man jo ikke hvor lang tid tar..

Har jobbet rett øver 2 mnd nå som vil si at jeg har 4 mnd igjen av prøvetiden. Mitt mål er vel egentlig å komme over prøvetiden slik at man er trygg. Har en arbeidsplass som bryr seg fint om man har familie, er gravid og kanskje blir dårlig i et svangerskap. (Har sett dette fra tidligere kollegaer) Er jo livredd for at de skal si meg opp eller noe, og siden jeg er såpass ny at de synes det er helt feil at man blir gravid. Var i sprek form sist svangerskap, men man vet jo aldri!

Har dere noen erfaringer med lignende situasjoner? Vet at man burde egentlig drite i hva jobben tenker, men er en samvittighetsfull person som så gjerne vil gjøre alle tilfreds selv om det ikke alltid er mulig...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...