Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 kjenner jeg blir litt irritert når jeg ser utlendiger får bostøtte, de bor i en utrolig dyr leilighet eller hus, samt kjører ganske ny bil med masse ekstra utstyr, og masse merke klær,. her snakker jeg om folk jeg vet jobber svart, og har mer penger enn de har oppgitt til staten, og dette er trist at de skal utnytte staten. bostøtte er for de som trenger det. ikke andre.. syns staten burde fulgt opp litt bedre og hatt strengere krav for støtte i enkelte samenhenger. er ikke ment for og være rasist. men kjenner jeg blir irritert når våre skatte penger går til folk som ike trenger de.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Meld dem. At de er "utlendinger" er vel strengt tatt det minste problemet.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 buuuhuu huu! finn deg et lommetørkle å tørk tårene!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg håper du ikke mener alle utlendinger. For jeg er utlending selv, men jobber og får ikke noe hjelp fra staten enn det jeg har krav på. Hadde du sett hvordan jeg og barna mine bor, så hadde du skjønt at jeg ikke er en av de som snylter. Vet selv at det er mange utlendinger som gjør det, men også norske og det irriterer meg også. De klager og klager på staten, men faen heller de får jo mer enn det de trenger. Går ut og drikker hver helg, drar på ut og spiser nesten hver uke også klager de faen meg at staten ikke gjør en dritt.... Nei, de må gjøre noe med det... Så HI, jeg er enig med deg at staten bør gjøre noe og ikke bare lukker øyene...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Skriver under 12:48 - er selv også utenlandsk, får kun utvidet barnetrygd som aleneforsørger, jobber 100% og betaler skatt. Begynner å bli lei begrepet "utlendinger" som bestandig blir brukt i negative sammenhenger, slik at nordmenn er skeptiske til oss og ikke vil ha noe med oss å gjøre. For øvrig enig med at drikkekulturen i Norge er helt syk, ut fra det folk skriver her på forumet, så MÅ man drikke seg dritings for å ha det moro, det er så hardt å ikke drikke i et helt år fordi man er gravid/ammer, kjedelig osv. Og mannen MÅ få lov til å drikke og surre på gutteturer, uten at kjerringa kan klage, ellers blir han "kvalt" i forholdet og stikker. Uforståelig for min del, samtidig som det går svært mye penger på alkohol som overhode ikke er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 nei,. mener ikke alle,. har flere venner som jobber for seg, og tjener penger på et ærlig vis,. jeg syns det er bra,. det viser at du er en ærlig person som ikek snylter på andre,. men jeg tror også at staten blir utnyttet slik også gjjør det vanskligere for norske folk og like alle utlendinger,.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 HI: du irriterer deg over at "UTLENDINGENE" gjør det, men hva med de norske som gjør det, er det greit da?????????
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 amen sista. Meld dem? kan jo sende anonyme tips vettu:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 så klart ikke,. er ikke greit at noen gjør det. men tror det er flere utenlanske som får penger de ikke skal ha enn nordmenn. jeg har ingen rundt meg som lever på nav. men kjenner derimot til mange utlendinger som snylter til deg litt av hvert,,. kan kunn prate utifra hva jeg vet og kjenner til,..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 haha, ikke rasistisk ment? enig med 12.53 jeg.. utlendingene kan ikke få gjøre det, men de norske kan? eller? det er ikke sååå galt om en nordmann gjør det, men en dødssynd om en utlending gjør det? hmm.. noe skurrer her.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 hehehehe, hmm. kansje du bør sjekke omgivelsene dine litt bedre da hi!! hva begrunner du dine opplysninger om at det er flere utlendinger enn norske som gjør det? jobber du i nav eller en annen etat så du har mer info og fakta enn alle oss andre?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 12:55 - hvis du tar statistikken på landsbasis, så er det ca like mange utlendinger som nordmenn som snylter, og det er store mørketall. Jeg vil tro at det er lettere for nordmenn å snylte, siden de kjenner til norsk kultur, rettssystem og forvaltningssystem, og er flinkere til å finne hull i regelverket og skjule sine spor.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 vist du kun kan "prate utifra det du vet og kjenner til"- mulig du bør få deg litt bedre forståelse og kjennskap til ting før du kommer med slike uttalelser? "ikke rasistisk ment"- MY ASS!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 du fikk kansje ikke de tilbakemeldingene du trodde HI?? sånn går det når man skriver usaklige og uinformerte innlegg uten å sjekke fakta føsrst!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 hahahahahah- du er så uopplyst at du får meg til å le HI!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #16 Skrevet 20. oktober 2011 Og hvor mange utlendinger er det i Norge i forhold til nordmenn? See? Husk det at de som kommer her som innvandrere får vite alt om vårt trygdesystem for å overleve i starten, NÅR DE KOMMER HIT. Gjett hva de bruker infoen til? Vi nordmenn er så forbanna naive at det gjør vondt......
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #17 Skrevet 20. oktober 2011 nok et uintligent rasistisk menneske som er dum nok til å tro at vi norske ikke utnytter systemet til de grader. syns synd på slike uopplyste mennesker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå