Gå til innhold

Dere som har 3 barn, hvilke kjønn er de?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter jente nr.3 ;-) Hva med deg??

Skrevet

Jeg har to jenter fra før. Med de viste jeg kjønnet men denne gangen tror jeg ikke jeg vil vite det!:-p

Er bare 6 uker enda da men driver å tenker litt på det. Innmari spennende nå, å se om det blir en jente til eller en gutt!:-)

Skrevet

Det kommer kanskje en gutt nr 3 her =) =)

Skrevet

En av hver og venter jente nr 2

Skrevet

Gutt nr 3på vei:)

Skrevet

ser at er en del som skal ha gutt nr tre.. arig.. eg og har to gutter fra før og er gravid, er bare5 uker på vei.. men blir spennende og se hva det blir.. sambueren min er ganske sikker på at det blir gutt.. er egentlig det samme hva det blir så lenge det er vellskapt og friskt

Skrevet

Har to gutter, og er ganske sikker på at gutt nummer tre bor i magen nå, selv om jeg bare er 8 uker på vei ;o)

Skrevet

Jøss mange med gutt nr 3 på vei her ;-) sies jo det, først kommet inn i guttestimen så blir du der, jeg fikk to gutter med litt mindre enn fire års mellomrom, var egentlig ferdig i mange år, men etter mange år fant jeg ut at jeg ville ha et barn til, da kom det en liten jente ;-) var helt supert det ;-) så to gutter og en jente ;-)

Skrevet

Gutt nr 3 kommer i desember :)

Skrevet

En gutt, en jente her. Hva som er i magen, vet vi ikke enda, men har for tredje gang en sterk guttefølelse :)

Skrevet

Fikk først gutt.

Så kom tvillinger jente og gutt:)

Skrevet

Har to nydelige jenter fra før, og i magen bor lille prinsesse:-)

Skrevet

Har to jenter fra før, i magen bor lillebror :)

Skrevet

Gutt først, så kom jenta,og nå kommer en gutt til :)

Skrevet

Vi har gutt og jente, som nicket sier.

Blir spennende å se hva vi får til neste gang ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...