Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Litt inspirert av Ungkaren og Ungkarskvinnen her... De sitter igjen med en som virker trygg på livet, ønsker å slå seg til ro og klar for ekteskap og barn... og så har de den spennende, sexy, utfordrende typen, og hvem velger de til slutt? Jo, den spennende typen. Glemt er det de sier når det begynner, at de leter etter bestevenn, en å bli gammel med, ekteskap og barn... Alltid! Og så går det rett vest med de alle sammen. Så lurer jeg på: Jeg har den kjekke, trygge mannen nå, og vi har det trygge livet med ekteskap og barn, hus, osv.. Men om jeg var i samme situasjon, hva ville jeg valgt da? Tror jeg ville valgt det trygge på nytt, men hvem vet...?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Det sies at kvinner aldri går for den snille, tålmodige, fotformsko-typen i lengden: Det er bad guys som øver attraksjon på damene.... Urettferdig!!! Må si at det stemmer for min del, men det er nok fordi jeg er sånn litt "bad" selv, og ikke orker menn uten baller.... Var sammen med en i ungdommen. Han provoserte jeg til slutt til å slå opp med meg. Men det var ikke lett.... Etter det har jeg alltid valgt de litt ville og rastløse guttene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå