Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er hjemmeværende med mine to små, en på 2,5 og en på 7mnd. Hva kan vi finne på? minsten er av typen "hold meg dagen lang" som gjør leken litt vanskelig med største. Hva kan vi gjøre som alle har glede av?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 lekeplass, gå en tur. svømmehallen, tur i skogen,
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 vi kommer oss ingen andre steder, så vi må gjøre det vi kan hjemme. Men takk likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå