Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har en gutt på 8 år som helst vil ta paracett som stikkpille. Ser at på apoteket selger de jo stikkpiller for alle aldre, men nå begynner han jo å bli stor gutt. Nå sist jeg kjøpte paracett ble jeg litt usikker. Bør jeg oppfordre han til å ta paracett i en eller anna form, eller er det greit med stikkpiller så lenge han selv foretrekker det? Har søkt litt på nett, men ser ut som de fleste andre sliter med at barna ikke vil ha stikkpiller.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Vil han helst ha stikkpiller, bruker du stikkpiller. Ikke noe problem det, og i tillegg virker jo stikkpiller fortere.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Signerer 11:39! Stikkpiller er kjempegreit. Praktisk og enklt også.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Så godt å høre, da fortsetter jeg som før. Har ikke noe imot stikkpiller, men ble bare litt usikker. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Så godt å høre, da fortsetter jeg som før. Har ikke noe imot stikkpiller, men ble bare litt usikker. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er 36 og bruker også stikkpiller, selvsagt de for voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå