Gå til innhold

Er det greit å bruke stikkpiller


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 8 år som helst vil ta paracett som stikkpille. Ser at på apoteket selger de jo stikkpiller for alle aldre, men nå begynner han jo å bli stor gutt. Nå sist jeg kjøpte paracett ble jeg litt usikker. Bør jeg oppfordre han til å ta paracett i en eller anna form, eller er det greit med stikkpiller så lenge han selv foretrekker det? Har søkt litt på nett, men ser ut som de fleste andre sliter med at barna ikke vil ha stikkpiller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil han helst ha stikkpiller, bruker du stikkpiller. Ikke noe problem det, og i tillegg virker jo stikkpiller fortere.

Skrevet

Signerer 11:39!

Stikkpiller er kjempegreit. Praktisk og enklt også.

Skrevet

Så godt å høre, da fortsetter jeg som før. Har ikke noe imot stikkpiller, men ble bare litt usikker. Takk for svar.

Skrevet

Så godt å høre, da fortsetter jeg som før. Har ikke noe imot stikkpiller, men ble bare litt usikker. Takk for svar.

Skrevet

Jeg er 36 og bruker også stikkpiller, selvsagt de for voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...