Gå til innhold

"ja da er det bare å stikke den rett inn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på fest til helga uten samboer og det er noe som irriterer meg!

Han har vært sammen med ei som var mye utro så jeg skjønner han litt da, men han sier ting som "å alle kommer til å sikle etter deg", " ja da er det bare å stikke "den" rett inn..."...(skal ha kjole som han mente om jeg bøyde meg så kunne man tre den rett inn...men den er virkelig ikke SÅ kort)

men han sier det humorisktisk da....

jeg kjenner jeg blir LITT irritert, jeg har ingen planer om å være utro noensinne og det VET han. Vi har barn sammen og har vært samboere i 7 år!

Hadde dere blitt irritert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du blir litt irritert ja.... en samtidig skjønner jeg han også veldig godt!

Han er nok veldig usikker og redd med tanke på at også du kan være utro mot han.. Gi han litt slack - og masse bekreftelse på at han er den eneste for deg ;-)

Send han noen meld i løpet av festen også - såå vet han at du faktisk tenker på han ;-) Det tar deg kort tid - og gir han masse vil jeg tro!

Lykke til på fest!!!

Skrevet

ja skal gjøre det:)

jeg forteller han alt også...men det burde jeg kanskje ikke gjøre?Forrige gang var det en han kjenner som flørta helt vilt med meg...og det sa jeg, og han vet fra før at han er interessert...var kanskje dumt å si tol samboer at han mannnen var innpåsliten..:S

kanskje han blir mere nervøs når han vet at det er noen som er interessert?uff vil han skal stole 100% på meg..

jeg har også vært i et forhold hvor kjæresten min var utro, men jeg klarer å stole på samboer fordet da:)

Skrevet

"Ja da er det bare å stikke den rett inn" er ganske drøyt... kommer an på hvilket miljø man er fra da.

Men en sånn kommentar kan det nesten virke som at han ikke syns ditt opplegg med å gå på fest er OK.

Skrevet

han sier han synes det er ok og jeg må kose meg, men jeg vet ikke helt...akkurat som han er litt sjalu, men han VET jo at han er den eneste for meg!!!:S

Skrevet

Ærlighet er viktig. Bedre at han hører fra deg om han kompisen som prøvde seg - enn at andre forteller han det senere, og du ikke har nevnt det med et ord.... Mener jeg da ;-)

Men jeg tror ærlig talt at han vil du skal dra på festen, men sjalusien hans tærer nok litt på han. Er ganske sikker ut i fra det su skriver at han ønsker å legge sjalusien til side - bare at han klarer det liksom ikke helt 100%.

Send han litt kjælighetsærklæringer på sms under festen - det vil nok gjøre han glad :-) Mener ikke at du skal bruke hele kvelden på det .- bare noen få meldinger. Skriv det når du er på do feks :-)

09.03 igjen...

Skrevet

takk for tips:) ja skal gjøre det så han føler seg litt _tryggere_:)

ja vil jo også tro at det er bedre at jeg forteller han ting, enn at han hører det fra andre...

jeg fortalte han også da han her kompisen kom på facebook å fortalte meg diverse ting om hvor deilig jeg var osv...da bare lo jeg av det...

og i frykt for å høre selvgod ut....men jeg får mye oppmerksomhet fra annet kjønn, og jeg ser han blir litt "uggen" når andre snakker med meg..jeg kan jo ikke overse alle....

Skrevet

Altså VI har, etter mange år kommet frem til at JEG ikke kan hjelpe for om noen flørter med meg, men at det er JEG som bestemmer om jeg vil agere på det.

Det har i mange år vært et tema fra hælvete, da mannen fløy rundt som en anabolstinn gorilla så fort noen av hankjønn snakket til meg.

Så ENDELIG har han forstått at jeg faktisk, tross alt, har valgt ham, og at han ikke har noe å være redd for.

Så de kan faktisk forandre seg..... tro det eller ei.

Lykke til på festen!

Skrevet

Jeg synes slike kommentarer er morsomme :) Selv om det er en undertone der hvor han kanskje er litt nervøs, litt sjalusi er SUNDT i forholdet! Og det at han kan nevne det med ord er bare sundt for han i og med han har kjent det på kroppen tidligere.

Hvis du reagerer med å bli irritert... så kanskje han blir usikker på deg, heller le i sammen med han og si: den eneste som skal stikke noe som helst opp i meg er DEG (og blunk til han) Bare et eksempel på hva jeg ville gjort.

Må ikke være så himla selvhøytidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...