Gå til innhold

Klamydiatest i nytt forhold


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har bodd sammen med min samboer i 3 måneder nå. Før vi ble sammen, har jeg vært singel i noen år, og periodisk testet meg for klamydia og diverse, aldri hatt positiv test. Nå skal jeg søke prevensjonsveiledning hos fastlegen siden alt jeg har prøvd har bivirkninger enten i form av store plager, eller at jeg blir gravid (1 gang på p-pille og 1 gang på minipille, tatt til riktig tid). Vil da samtidig teste meg for klamydia sånn i tilfelle, siden det anbefales ved bytte av partner. Har ingen symptomer på noe som helst, men er redd for at testen er positiv og samboer tror at jeg enten har vært utro, eller er "lett på tråden". Han har ikke testet seg siden siste forhold for 2.5 år siden, og jeg vet at han har hatt et par elskerinner i mellomtiden.

 

Er litt småredd for å ta testen, men må nesten det. Gruer meg som en liten unge selv om jeg er voksen dame med flere barn. Noen som har gått med sykdommen uten symptomer her?

 

P.S. Og før noen slenger fjortis som har ubeskytta sex, kan jeg si at jeg får utslett av alt som finnes av kondomer, i tillegg til at det gjør skikkelig vondt å ha sex med den på. Så her er alternativene annen prevensjon eller cølibat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...