Gå til innhold

disneyland med 3 åring


netrom

Anbefalte innlegg

Har tre barn, minste 3. Blir han litt for liten og ta med dit? De to andre er 9 og 11. Er det mye som han kan være med på eller blir det mest og se?

Hva lønner seg med bestilling, fant pakke gjennom sembo, 11 for alle 5 i tre netter med inngang til partene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det Florida du spørr om?? Er der vi har vært...

 

Jeg tipper 3 åringen synes det er kjempe stas! Vi var der i fjor sommer, da var frøkna 2 og for liten til å få med seg det meste. Synes det var veldig gøy med karusell da. Men den har de jo på Tusenfryd også...

Var noe for de helt minste, men i den varmen er det ikke mye de orker.

Skal sies at det ikke var for hennes del vi dro, hun var bare med..

Det lønner seg å kjøpe billett som går over flere dager/ flere parker. Sparer ikke veldig mye på å bestille på nett, vi sjekket det ut og valgte å kjøpe på automaten utenfor parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke tenke meg å ta med vår sønn på nå 2 år og åtte mnd. til disneyworld til sommern... ser for meg et jag og mas, han vil ting han ikke kan være med på men tør ikke det han faktisk KAN være med på... hehe.. men kanskje din vil like det? Han ser vel på storesøsknene sine og vil det samme som det, kan vel være både en fordel og ulempe.... god tur i så fall:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...