Gå til innhold

Noen som ser på nrk3???? Sprøtt!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Historier om graviditet heter prog. Ei som heter tijen der. Hun skal skaffe barnepike, føde for så å gå på jobb. Det er mannen og henne helt enige i...

 

Hver sin lyst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var tilbake på kontoret en uke etter fødsel.... Må man så må man. Man trenger penger! Men det var nok ikke problemet i det hjemmet. Hun betalte tross alt 120 000 for å føde der hun fødte!

 

Men, men. Nydelig baby da ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på det. "Vi skaffer bare en barnepike, slik at vi kan fortsette med livene våre som om vi ikke hadde barn. Hvorfor gjør ikke ALLE det?"

 

Stakkars unge, som aldri kommer til å føle seg som det viktigste mamman og pappan har! Som omtrent bare kommer til å tilbringe tid med barnepiker, som aldri kommer til å elske barnet som sitt eget. Barnepiker, som sier opp eller blir sagt opp med jevne mellomrrom, slik at barnet tillslutt ikke tør binde seg til noen fordi det er for smertefullt når de reiser igjen.

 

Men det er klart - det er kjempeviktig at moren kan trene, drive med hobbyer og gå ut med venninner hver dag etter jobb, slik at hun slipper å tenke på at hun har en baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med hun som var 30 år, gift og mest opptatt av å kløpe dyre klær og gå på spa?

 

Hun nektet å forandre noenting på livsstilen sin, selv om hun skulle få barn. "Jeg skal ikke legge om livet mitt, men barnet skal få nyte godt av alt det vi har oppnådd."

 

Hva er det egentlig som er så forferdelig med å legge om livett sitt litt når man får barn? Det ER jo ikke samme situasjon som tidligere! Like lite som om man skulle få ansvaret for å fulltidspleie sine gamle, syke foreldre. Eller får en hund. Man må jo tilpasse seg situasjonen!

 

Hva er egentlig vitsen med å få barn, dersom man ikke har tenkt å elske det og bruke tid sammen med det? Dersom man ser på barnet som en byrde som ødelegger friheten og livsstilen sin?

 

Jeg sier ikke man må bli helt "kjerring". Det er utrolig lett å ta med en baby nesten hvor som helst. Men når de blir eldre bør barnet få være hovedprioritet for ihvertfall en av foreldrene etter barnehagetid til det har sovnet for kvelden, de fleste dagene i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig er det mye verre om mor gjør det enn far. Moren er det eneste mennesket babyen kjenner og er trygg på. en kan mene det en vil om likestilling, men natuen går sin gang selv om mange mennesker tydelig vis skal gjøre den mer likestillt. Det er og blir forskjell på menn og kvinner uansett hvor likt vi bestemmer oss for at det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...