lillemy_85 Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Noen som vet om man får etterbetalt overganstønad når man først får den innvilget? Har søkt for over 4 mnd siden å ikke hørt noe enda, så lurer på om jeg får noe ekstra når den først kommer!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Om du ikke har hørt noe som helst enda, så er det fare for at de har rotet vekk papirene dine. Normalt sett, så skal du få ett skriv om at søknaden er mlottatt og hvor lang behandlingstid det er. Men om du søker f.eks 1 mai, og saken er ferdigbehandlet 12 august, så skal du få etterbetalt fra 1 mai.. Men det forutsetter at nav ikke har rota vekk søknaden din.
lillemy_85 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jo jeg har fått brev om at den var mottat i juni en gang, men det tar jo sååå lang tid.. ringt å mast et par ganger også ;-) Men takk, da fikk jeg ivertfall svar på det jeg lurte på :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 u får etterbetalt ja,kjekt når det kommer-men fælt mens man venter:p Husk at om du får sosialstønad i mellomtiden blir det refusjonskrav på det!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Ta og mas Jeg fikk innvilget uken før terminen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå