Gå til innhold

etterbetalt os?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man får etterbetalt overganstønad når man først får den innvilget? Har søkt for over 4 mnd siden å ikke hørt noe enda, så lurer på om jeg får noe ekstra når den først kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har hørt noe som helst enda, så er det fare for at de har rotet vekk papirene dine.

Normalt sett, så skal du få ett skriv om at søknaden er mlottatt og hvor lang behandlingstid det er.

 

 

Men om du søker f.eks 1 mai, og saken er ferdigbehandlet 12 august, så skal du få etterbetalt fra 1 mai..

Men det forutsetter at nav ikke har rota vekk søknaden din.

Skrevet

Jo jeg har fått brev om at den var mottat i juni en gang, men det tar jo sååå lang tid.. ringt å mast et par ganger også ;-) Men takk, da fikk jeg ivertfall svar på det jeg lurte på :-)

Skrevet

u får etterbetalt ja,kjekt når det kommer-men fælt mens man venter:p

Husk at om du får sosialstønad i mellomtiden blir det refusjonskrav på det!

Skrevet

Ta og mas

 

Jeg fikk innvilget uken før terminen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...