Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Hvor mange pillefrie dager pleier det å gå før dere får mensen? Mange år siden jeg gikk på p piller. Har gått 3 uker nå, første pillefrie dag var på mandag. Enda ikke fått mensen. Normalt at det tar så mange dager ut i den pillefrie uken før mensen dukker opp? Deres erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 brukte du annen prevensjon før du startet på p piller ? Feks spiral eller lignende. Har du nylig født ? Har du hatt regelmessig mens lenge ? Mye som spiller inn her.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Hos meg tok det 3-4 dager før jeg fikk mens
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Nei gikk ikke på noe prevensjon før p pillene. Fødte for 4,5 år siden. Har ikke regelmessig mens når jeg ikke går på p piller. Men den har vært regelmessig så lenge jeg har gått på pillen, hvertfall så var den det før. Takk for svar. Du går også mange dager inn i den pillefri uka. Får være litt mer tolmodig jeg da!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 HI her. Må spør om en ting til. Jeg har enda ikke fått mensen. Men hvordan er det da med sex? Er jeg fortsatt beskyttet om jeg har sex i den pillefrie uken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå