Gå til innhold

hmmm....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har hormonspiral og får derfor ikke mensen. men jeg får alle symtomene som magesmerter, tretthet og såre bryster.

jeg tror kansje jeg har perioden nå. jeg er trøtt, litt magesmerter og veldig såre bryster. men i går og en gang i dag kunne jeg klemme ut bittelitt veske fra brystene.

noen som vet om det kan forekomme under menstrasjon/eggløsning dagene???

 

det er 4,5 år siden jeg sluttet og amme og har ikke fått veske ut på i vertfall 3 år.

 

det begynner og nerme seg 5 år siden jeg tok spiralen inn nå. og det er etter som jeg husker i 5 år en kan gå med den. det tror jeg kansje jeg merker at begynner og nerme seg for jeg har i de siste månedene fått litt blødning i perioden. jeg har ikke fått noe enda denne gangen men det kommer gjerne de siste dagene av perioden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har fått veske eller hørt om at det er mulig at kroppen kan prødusere dette i menstrasjon/ eggløsnings perioden? det er ikke mye som kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ikke det. ca 2 mnd siden jeg hadde samleie sist. de to andre graviditetene mine har jeg merket det alerede etter en mnd at jeg var gravid.

 

men jeg googlet litt om det nå og etter som jeg skjønner så er det normalt at kvinner kan få litt veske av og til :-) så satser på det beste, at det ikke er noe.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slutttet selv å amme for 5 år siden, i fjor hadde jeg plutserlig væske som piplet fra brystene, men dette er vist noe som kan forekomme, har ei tante som plutserlig har litt melkeproduksjon den dag i dag, og hun er 67 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...