Gå til innhold

En graviditetstest kan vel endres til positiv etter noen timer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten at man er gravid???

Har vært konstant kvalm nå siden lørdag. Jeg er av typen som blir fort gravid, og får symptomer lenge før mensen er forventet. Sist gang fikk jeg symptomer 5 dager etter sexen, å testet positivt dagen etter... Uvirkelig men sant....

Tok en test i 5 tiden, sjekket den etter 2 min, ikke noe kryss. Dro ut å leste av kl 9 bare på "tull". Da var det ett kryss der... NOIA!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les bruksanvisningen,det står der... Etter 5min kan en neg test endres til pos, og er derfor ugyldig.

Skrevet

jeg har lest den flere ganger, men jeg er nå en dame med noia, så jeg trenger betryggelse betryggelse BETRYGGELSE!!! ;)

Skrevet

Jeg har tatt sikkert 15 tester opp gjennom. To ganger har den endret seg til positiv etter mer enn 15 minutter. Begge gangene var jeg gravid, men veldig kort på vei. Testene har aldri vist antydning til positivt, selv etter flere timer (ja, jeg har sjekket) når jeg ikke har vært gravid.

Skrevet

Jeg har hørt.at de fleste tester blir positiveive etter å ha ligget en stund

Skrevet

som jeg skrev i første innlegg, testene er ugyldige etter 5min! Er ikke dette å gi deg "betryggelse", som du kaller det?

Det er ikke så mye du får gjort ifra eller til uansett svaret... Ta en ny i morgen og om en uke. Pust.

Ta evt en digital, da er svaret enten -GRAVID eller -IKKE GRAVID og skriften blir borte i displayet når den er ugyldig og endrer seg ikke. Det må da kunne gi deg "BETRYGGELSE" nok?! evt berolige deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...