Gå til innhold

Hun store på ungemødre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står å sier at hun må ty til drastiske metoder for å gå ned i vekt, å samtidlig står hun inne på butikken med flere flasker cola og kjøper masse chips??

glad det der ikke er meg! for en innstilling!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å regne med at deltakere på unge mødre eier selvinnsikt er så og si håpløst ;)

Skrevet

tenkte bare stakkars hest jeg!

Skrevet

husker ikke, men hu fra hokksund

Skrevet

Om 10 år har hun vokst noen hakk og hun gremmes over hele tatt å ha vært med på det! Litt tomt i topplokket til tider.

Skrevet

I forrige episode brettet hun jo omtrent puppene utover skjermen så de nesten datt ut av genseren hennes og inn på stuegulvet mitt... Regner med hun gremmes sånn akkurat passe av det og...?

Skrevet

Det som er ironisk er at dere henger her inne på dinbaby.com og gjør narr av de unge jentene som har vært med i dette programmet, ler av at de sier mye dumt og gjør umodne ting og hva gjør dere selv? Jo, dere lager usmakelig innlegg som dette for å henge ut enkeltpersonene som er med i serien. Hva er mest umodent? Unge jenter som gjør og sier mye dumt på tv og som har alderen sin å "skylde på" når de ser tilbake om x antall år eller godt voksne kvinnfolk som skriver mobbe-innlegg på nett hvor de kan være anonyme?

Tror de fleste vet svaret, det er latterlig å se hvor umodne voksne mennesker kan være til tider ..

Skrevet

er det gunn-britta dere mener? hun er jo ikke noe feit??? så utrolig slemme dere er.

Skrevet

seriøst, hun blonde, med 2 søte gutter?

er jo ikke feit hun, har jo bare litt ekstra over magen, som så mange andre som har født barn.

Skrevet

nei det er ikke hun vi snakker om!

Skrevet

Tror det er snakk om hun rødhårede, med en samboer som er "halvt steril" som hun sa

Skrevet

nei, hun som bor med mannen og venninna si.. tror hun har en jente på 3-4 år og muligens en liten gutt på under året..

Skrevet

Hun er 20 år da.. kan ikke si at hun skal få lov til å "skylde på" alderen sin om hun sier dumme ting på tv altså. er du 20 er du voksen og skal være rimelig reflektert.

Skrevet

De er med i et tv-program. De henger ut seg selv, og når de offentliggjør seg selv slik, så har man all rett til å diskutere det. Det er ikke noe privat det er snakk om :P

Greit nok at det er slemt, er jo enig i det. HAdde nok blitt lei meg om jeg var henne å leste dette. Men jeg tror at det HI mener er litt mer generelt, men hun brukte en tv-profil som eksempel.

Når overvektige klager/sliter med å bli sunn og frisk, men sitter å propper i seg drit osv..

Å helt enig i de nedenfor. Alder har ingenting å si. Det er ikke slik at du kan gjøre hva du vil til du er 25, å plutselig er du voksen :P At hun har et forferdelig kosthold og klager, men ikke gjør noe særlig (?) kan ikke unnskyldes med alder.

Skrevet

Ojojoj... Dere damer får virkelig sagt det. Ser dere ikke selv hvor ille det ser ut når dere drar disse unge mødrene ned i dritten? Kaller de både feite og dumme. Skulle likt å se dere jeg..

Skrevet

Annie 23:56: Jasså, så nå er man "voksen" når man er 20 altså? Tja, på mange måter er man det, det er liksom forventet at man skal være "voksen" når man har fylt 18, men forskning viser at man mentalt sett ikke er voksen før man har fylt 25.

Skrevet

Jeg er godt over førti, og heldigvis ikke for gammel til å kunne glede meg over idiotiske uttalelser!

Om de kommer fra alenemødre eller politikere har ingen betydning, stor humor er det uansett!

Skrevet

Vis meg den forskningen som sier at man ikke er voksen før fyllte 25 år takk.

Stakkars mine tre unger som ikke har voksne til å passe på seg da. flaks at de går i bhg slik at det er voksne tilstede noen timer av dagen i allefall!

herregud, det er jo forskjell på folk. og ja, jeg ser på en 20 åring som voksen.

husker da jeg begynnte å jobbe som 21 åring, og de andre damene på jobben så på meg og tenkte, men kjære deg da lille venn, hva vet du om livet som er bare 21 år??? kunne ikke fordra holdningen deres og jeg merket den godt.

Skrevet

Annie 14:05

"Det er frontallappene som kan spille oss et puss før vi er 25 år. Det er i frontallappene hjernen styres og administreres med hensyn til planlegging, gjennomføring og kontroll av hvordan vi oppfører oss. - Denne delen av hjernen utvikler seg aller senest. Vi tror denne delen er viktig for planlegging, beslutninger og impulsivitet. Det er store individuelle variasjoner, men gjennomsnittlig er ikke denne delen ferdig utviklet før vi er 25 år, sier professor i nevrovitenskap på NTNU, Edvard Moser, til Aftenposten.no. Ved hjelp av bildegenerering av hjernen har man kunnet se en gradvis vekst av nerveceller, som først i 20-årene fullføres i frontallappene."

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2255825.ece

Er greit å se på en 20-åring som voksen når det passer seg slik ikke sant? Man ansees å være voksen allerede som 18-åring, men er man det? Nei! Man er faktisk ikke ordentlig voksen før man er godt over 20 gitt

Skrevet

Så alle under 25 er ikke voksne, da er det greit at "barn" er fete da? Ingenting med alder å gjøre om det HI skriver! Feit er hun uansett, å ja hun burde slanke seg med tanke på å bevare et friskt hjerte å leve lenge sammen med familien sin! Håper hun klarer det for hun ville jo selv bli slankere!:)

Skrevet

Det dumme med anonymforum er at visse mennesker får en trang til å mobbe uten at noen trenger å vite hvem de selv er.

Mobbere etter mitt syn: usikre mennesker som har behov for å trykke ned andre for å heve sin egen status (siden du er anonym, er denne statusen kun for deg selv, så du føler deg sikkert veldig bra når du snakker dritt om andre).

Mange mennesker har lite selvinnsikt, men å ta det opp på denne måten er bare feigt og barnslig.

Skrevet

Jeg tror de fleste her kunne blitt fremstilt som halvdumme om man lot et kamerateam følge seg i lengre tid og lot dem klippe opptakene slik som de selv ville. Du tenker kanskje at du er bedre rustet mentalt, er smartere enn disse deltakerne, vet bedre hvordan du skal formulere deg, kle deg og generelt hvordan du skal fremstå. Faktum er at vi alle kan fremstilles som en gjeng med brødhuer om det er målet for et produksjonsselskap. Selvsagt skal man ikke utelukkende bruke dette som en unnskyldning overfor deltakerne i Unge Mødre, men realiteten er at vi ikke kan dømme dem kun basert på det vi ser via fjernsynet. Om en person består av 100 komponenter, har dere kanskje sett 3 av dem. Og å henge ut mennesker man vet så marginalt lite om, blir for dumt i seg selv. Det sier egentlig mer om seeren enn om deltakeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...