Gå til innhold

Mannen min har fått en melding i dag fra ei som "gjerne vil bli litt bedre kjent med ham".


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun er en arbeidsforbindelse (ikke kollega, hun jobber hos en kunde), og han mener at hun vet at han er gift.

Så sier jeg til ham at han får svare henne at det ikke er interessant fordi han er gift.

Men da presterer han å si at JEG kan sende melding til henne om det.

 

Jeg vil da vel ikke fremstå som en sjalu heks og mener han kan rydde opp i dette selv hvis han har opptrådt på en måte ovenfor henne som gjør at hun tror det er fritt frem for å "bli bedre kjent".

 

Er dere ikke enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det er veldig vanskelig for han å gjøre det selv altså?

 

Men lån mobilen hans og send, skriv hilsen han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt, sa han at DU får sende mld ?? Han ER altså interessert i å "bli litt bedre kjent" med vedkommende da? Herregud for en tosk. Kast tullingen på dør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil vel bli bedre kjent med henne da? Ellers hadde han vel svart kort og greit så hun slapp å gå og vente på svar?

 

Jeg hadde ikke skrevet noe mld til henne i hvert fall, hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil han ikke svare henne selv, har han lyst til å bli bedre kjent han da? Så barnslig å skulle ha deg til å svare, det skaper jo en unødvendig spenning mellom henne og deg! Stakkars dame, hun tror jo sikkert at han er singel.. Høres ut dom en umoden type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ville bli bedre kjent med henne, så hadde han jo ikke vist meldingen til kona si.

 

Han skal jobbe med henne fremover og syns hun har satt han i en pinlig situasjon. Derfor syns han det er bedre at du sender meldingen. Eller han vil vise at dere står sammen, at dersom hun sender sånne meldinger, så får kona hans vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08:19 - er dagens mannfolk så hjelpelause at de trenger hjelp av sine kjerringer til alt? Det er MANNENS kollega, og mannens problem. Dama skal da ikke virke som "torpedo" for mannen for å skremme bort dama. En voksen mann må kunne sende kort melding: "Beklager, men jeg har samboer og er ikke interessert". Hva som er pinlig og farlig med det? Det er jo henne det skal være pinlig for, han har ikke gjort noe galt hvis han sender en slik melding.

 

Ikke send meldingen selv, da blir du oppfattet som kontrollerende, og din samboer som en fjott uten ryggrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feige mannfolk!!

 

Selvfølgelig skal han sende melding selv om at han ikke er interessert og minne henne på at han er gift.

 

Ved å ikke ville gjøre det selv vil han da holde døren åpen for denne andre kvinnen? For det hadde vært min intensjon om jeg ikke hadde villet sendt en avvisende meding til en fyr som var interessert i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...