Gå til innhold

til deg som fikk denne upassende mld fra barnefar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at uansett hvor upassende det var å skrive en slik mld, så trenger du vel ikke legge alt for mye i det. Tipper at han aldri hadde skrevet en slik mld om han hadde hatt noe som helst å skjule.

Tenker ofte selv om min datter at hun vil få en flott kropp (hun er et par år eldre en din), uten at det betyr noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tipper. Hmm, så bra. Da legger vi tippingen din til grunn for at det ikke skjer noe upassende og om du tippet feil, jaja, sånt skjer. Ikke sant?

Skrevet

Men kjære deg, tror du virkelig at han hadde sendt en slik mld om han mente noe slikt med det?

Skrevet

Hva jeg tror eller ikke tror er ikke så viktig. Min jobb som mamma er å beskytte barnet mitt mot denslags og om det bare er så mye som er ørliten sjanse for at noe slikt kan forekomme så gjør jeg ALT for å beskytte barnet.

Jeg ser ikke at det er min jobb å skulle beskytte en voksen mann som kaller en 4-åring for sexy. Det får stå for hans regning. Jeg beskytter mitt barn for hva om man tipper eller tror feil?

Hadde du kunnet leve med det? Jeg kan ikke det og tar heller feil tusen ganger enn å ikke reagere.

Skrevet

21.25

Det er det ingen foruten barnefaren som vet. I beste fall er det naivt å tro at at ingen forgriper seg fordi de omtaler et lite barn på den måten. Moren må i hvertfall snakke med jentas far.

Skrevet

Alle mine antenner hadde reist seg om jeg hadde fått en slik melding med bf her.

Jeg hadde ikke turt å ta sjansen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...