Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Trodde aldri jeg skulle vere gravid, da vi har prøvd i et år, og vi denne mnd kun hadde sex en gang og dette ikke var i nærheten av forventet eggløsning. Vi hadde sex 6 dager før denne festen, så mulig at jeg bare var et par dager gravid. Kan jeg ha skadet det lille gullet i magen min? Jeg skal egentlig vere verdens lykkeligste, men går rundt med en indre uro hele tiden Skal også si at det ble både en og to flasker vin, og kanskje noen øl. Jeg er 7+0 i dag, med mitt andre barn. På forhand, takk for svar
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Ingen fare! De første ukene tar barnet ingen næring fra mor, babyen har med "matpakke" fra egget. Det er ikke engang utviklet noen navlestreng på det tidspunktet så det er ikke sjans for at han / hun har fått i seg så mye som en dråpe alkohol!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Hadde jeg hatt deg her med meg, skulle jeg gitt deg en stoooor klem. TAKK!! det hjalp
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Det er så veldig mange som har gjort dette før deg og jeg mener det ikke er noe å engste seg over!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Så klart man får mange tanker, men nå kan du bare slappe av og nye graviditeten for det er ikke farlig! Og gratulerer med spiren, nå må du feire med noe godt og rope hurra:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Puh, har det på samme måte. :-S Man får jo litt dårlig samvittighet, vel vitende om at man har drukket løs med en liten spire på vei.. Nå ble jeg litt roligere, takk deilige damer!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Om dere har prøvd i ett år så har jo sjansen for graviditet vært tilstede. Jeg holdt meg unna alkohol i hele prøvetiden og syns noe annet hadde vært merkelig. Det har mest sannsynlig gått bra med lille spiren din. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Når det etterhvert blir så mange prøveperioder, at man er på nippet til å gi opp, så kan man ikke gå rundt og la være å nyte livet... (Ikke at jeg mener at det å drikke seg snydings er nødvendig for å nyte livet) Men man skal ikke gå og tenke på alt som er fy fy hele tiden. Da blir man jo sprø..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg må ha vært 2-3 uker på vei da jeg var på fest... det er en fest jeg sent vil glemme. Aldri har jeg konsumert så til de grader mye alkohol over så mange timer, uten å bli mer enn godt brisen. Det var alt mulig. øl, vin, champagne og sprit. I tillegg var vi på narchspiel, og det er jeg aldri. Rett og slett en fantastisk kveld/natt. En måned etterpå tar jeg en test da jeg mente jeg ikke hadde hatt mensen på en stund - hadde så lite, så var vanskelig å følge med. Hadde ingen symptomer, men testet positivt. Skrekkblandet fryd. Dette var jo ikke planlagt. Det gikk enda en stund før jeg kom på den festen, og regnet ut at jeg var gravid da. Kan tro jeg ble bekymret, men det trengte jeg ikke være i følge legen. En fest eller 2 hadde visst ikke noe å si... gikk bra med snuppa vår hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå