Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Han har jo virkelig gitt f i alt...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg ser på Luksusfellen hver onsdag og stort sett så syns jeg synd på de som er med og jeg syns det er bra at de har vett til å søke hjelp, men han i dag er bare IDIOT, stakkars! Syns synd på hun dama hans, men han er jo bare dum.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 "Jeg er ikke så keen på å selge akkurat TV-en da" "Dere har jo en til TV" "Jaaa, men er feeeil farge" Jesus.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Det blir jo bare værre og værre...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 syns synd på ungen dems som har en slik far,. og enda verre at dama får unge og bor med en som har det slik. og hun virket jo som hun hadde hvert klar over dette en stund,..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Hun virker jo ikke akkurat så veldig skarp hun heller, du så jo hvordan hun kom med gullkornene i forbindelse med salg av TV-en.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Noen fortjener ikke den hjelpa de får av luksusfellen!! Også er det en unge som vokser opp i alt dette?! Jeg ser på hver onsdag jeg også, men synes nesten aldri synd på folka. Dette er en situasjon de selv har satt seg i!! Nei, noen mennesker er det veldig vanskelig å forstå seg på!! Og han fyren der er en av de...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 Ja! Han har jo med vilje gått i hver eneste fallgruve?!! Poker, overdrevent forbruk, lurt seg unna skatt, huskjøp han ikke har råd til osv, osv... Er det mulig?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 han fyren der er ikke riktig,. betaler ikke skatt,. med staten sine renter så har en nok noe og vente seg.. utrolig trist at en slik fyr som han som gir så faen har barn,.. bekalger og si det men herrigud,. at det går ann. han virker ikke som han er veldig for hjelp,. hva skal man ble to blu ray spillere,?? er blu ray i ps 3 så ser virkelig ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #12 Skrevet 19. oktober 2011 Gammel er han, fikk ikke med meg det i begynnelsen jeg.... Men de sier at eldste gjelden er 10-12 år gammel så da er han vel 30? At det finnes så dumme 30-åringer forundrer meg virkelig. Skrive under en kjøpekontrakt på over 2 mill uten å ha fått lån i banken, opprette eget selskap og ikke betale skatt, brenne regningene fordi det er "penger ut av vinduet" å betale dem... Jeg er virkelig sjokkert. Hva slags menneske er dette, hva slags hjem har han vokst opp i?
Hufsla Skrevet 19. oktober 2011 #14 Skrevet 19. oktober 2011 dette er det verste tilfelle jeg har sett, men er helt uenig i at de ikke fortjener hjelp! Det er jo disse tilfellene som trenger hjelp! De gjør det jo ikke for å være slemme, de bare skjønner ikke sammenheng mellom inntekt og utgift. Man ser det jo i mange hjem, at man har nok av penger. Ønsker barna seg noe så får de det før de rekker å ønske seg det, og ønsker de seg ingenting blir de likevel overøst av materielle ting. Er det rart de ikke skjønner at man av og til må spare?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #15 Skrevet 19. oktober 2011 Anonym 21.06... og du syns det er greit å legge ut slik informasjon på nettet, og samtidig sier du er fan av positiv forandring? Ikke minst fordi de har en unge sammen burde du ha holdt munnen din!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #16 Skrevet 19. oktober 2011 Hva slags økonomisk innsikt du har, hvordan du tenker angående å betale tilbake det du har lånt osv har da i aller høyeste grad med hva slags hjem du har vokst opp i å gjøre! Viser jo at det å oppdra ungene skikkelig når det kommer til slike ting, lære dem hvordan ting fungerer, lære dem å få en sunn økonomi er utrolig viktig. En livsglad og udødelig 18-åring lærer ikke slike ting av seg selv, det må være lært gjennom oppveksten, foreldrene må gå foran som gode eksempler, rett og slett lære ungene opp. Men når det er sagt ønsker jeg selvfølgelig ikke denne familien noe vondt. Mannen har virkelig vært dum og rotet det skikkelig til for seg uten å overhodet ta ansvar, men om han klarer ta tak og få ting på stell er det kjempebra. Ønsker paret lykke til jeg, og håper de får det til. Har aldri sagt noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå