Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Hvor mye er renter og hvor mye er avdrag i måneden på et lån på ca 2,6 mill?? Og hvor mye blir det i skattefradrag om dere husker det??
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 det komer jo ann på hvor gamle dere er (mange banker har gode renter om dere er under 33 år), hvor mye egenkapital dere har, bsu osv. skattefradraget er vel 28% av gjeldsrentene, tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Har 2,6 i lån og pr mnd betaler vi ca12.800 og noe. Litt over 4000 er nedbetaling, resten renter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå