Gå til innhold

Er jeg i overkant seksuell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, sikkert et litt spesielt spørsmål, men jeg lurer litt på det. Snakker ikke særlig om sex med venninner. Jeg har et stort behov for enten å ha sex minst en gang om dagen, eller selv å onanere. Får som regel orgasme mellom 1-5 ganger daglig.

Er jeg nymfoman? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke om duer en mann. Er du en sliten tobarnsmor derimot, så synes jeg det er rart du finner overskudd til sex. Eller er det kanskje sånn du finner overskudd til alt annet?

Skrevet

Haha, er ikke mann. :P Har alltid vært sånn, trenger liksom ikke så mye overskudd for å ha sex, lysten er der bare uansett, siden det er deilig... :) Kanskje jeg er nymfoman da! ;p =O

Skrevet

Jeg er helt lik deg, men eksen min sa jeg var nymfo ;)

Er grusomt nå å være singel for å si det sånn, selv om jeg klarer meg på egenhånd også da ;)

Skrevet

Jeg får ikke til å onanere, og vil helst ha sex hver dag. Har også vært grusomt å være singel, eller i et forhold der sexen forekom 1 gang annenhver måned fordi HAN ikke ville

Skrevet

Hvorfor er det rart at en tobarnsmor finner overskudd til sex? Hvorfor blir kvinner som har lyst på sex og nyter sex sett på som rare og unormale? Skal alle være A4? Skulle tro det å kunne nyte sex var noe positivt.

Jeg har også lyst på sex ofte, helst hver dag, og jeg har et barn og er gravid med mitt andre. Har alltid vært sånn. Og glad er både jeg og mannen for det!:)

Skrevet

hahahaha FÅR IKKE LOV å onanere??? du bestemmer da selv over egen kropp, og onanere kan du vel gjøre om du vil :) mannen din kan jo ikke akkurat bestemme det!!!

Skrevet

Onanere kan gjøre så mye du vil.

Du bestemmer på alt over egen kropp

Skrevet

Jeg er som deg hi. Tobarnsmor her også

Skrevet

Glad jeg slipper være sammen med deg ;)

For meg er det nok med 1-2 ganger i uka...

Skrevet

Jeg onanerer minst en gang om dagen . Har sex også ofte.

orgasme er god sovemedisin

Skrevet

Jeg og mannen bor ikke sammen nå vet ikke hvordan det blir, men jeg onanerer faktisk mindre nå enn da jeg hadde sex med han omtrent daglig.

Jeg onanerer fortsatt når jeg legger meg men tidligere kunne eg gjøre det når jeg våknet, midt på dagen og ellers også om jeg hadde mulighet.

Tror sex gjør at man vil ha mer sex og orgasmer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...