Gå til innhold

Emmaljunga Mondial duo, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en emmaljunga mondial duo med chrom understell. Syns hjula ser så spinkle ut, lett å få rust på hjulstellet og baggen blekes lett... stemmer dette? Kan ikke dere som har denne vogna fortelle meg litt, positivt og negativt :)

PÅ forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med den. Bagen har ikke blitt bleket i det hele tatt.Har slitt med "rust" på understellet, men det er ikke rust-rust..jeg polerer det bort med 5-56. Vognen er 08 mod og god som ny enda.

Skrevet

Hei :) Har Emmaljunga Mondial Duo med Classic Cryptonite Understell, men hjulstellet er ca det samme som på chrome, tror egentlig den eneste forskjellen er at Cryptonite er mørkegrå det Chrome er hvit på hjulene.

Understellet har ikke rustet på vår vogn (gutten er 1,5 år) det eneste vi har måttet gjøre er å pumpe luft i hjulene 2 ganger siden den ble tatt i bruk, og det er ikke mye. De har aldri punktert.

Vognen er solid, god og stødig. Den har en Stor og romslig bag til babyen så det gir den plass til å vokse uten at bagen blir for liten med det samme. I tillegg ser den lekker ut :) Eneste er at den kan være litt stor tung å dra inn og ut av bil, men med en grei størrelse på bilen burde ikke dette ha noe å si.

Er du en kafè eller by dame blir kanskje vognen litt stor, da er det greiere med en litt lettere vogn som er lett å dra med seg. Men liker du å gå mye tur, også i skog og litt andre "vanskelige" plasser, er vognen super :) Den kommer seg over det meste hehe.

Skrevet

Takk for innspill damer :)

Med nr 1 kjøpte vi emmaljunga city cerox 360 da vi bodde i Oslo og en på jobben anbefalte meg å kjøpe med 2 små hjul forann da det var mye lettere å kjøre og manøvre i folkemengden. Nå bor vi på "landet" der de sjeldent måker på vintern, har hatt simo også men den syns jeg er så tung å kjøre. Vi har en stor fin bil også, får håpe den ikke er alt for tung, jeg har litt pingle armer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...