Gå til innhold

smaker herbalife godt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har smakt på nutrilett og allèvo, men syns ikke de smaker godt i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg liker heller ikke disse shakene, men herbalife sine var faktisk gode. den som heter cappucino er veldig god, og sjokolade går an. tropisk er supergod om du blander med apelsin juice. mange liker å blande vanilje med eple juice og ha i litt kanel men det var ikke noe for meg. de små barene med caramel er kjempe god og super sukkererstatter. og måltidsbarene er også kjempe gode =)

Skrevet

Syns den er fæl!

 

Cambridge er den eneste jeg får ned.

Skrevet

kjempegod, tropisk med melk er veeldig godt og cappuchino er mine favoritter, alle er gode da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...