Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 har smakt på nutrilett og allèvo, men syns ikke de smaker godt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 JEg liker heller ikke disse shakene, men herbalife sine var faktisk gode. den som heter cappucino er veldig god, og sjokolade går an. tropisk er supergod om du blander med apelsin juice. mange liker å blande vanilje med eple juice og ha i litt kanel men det var ikke noe for meg. de små barene med caramel er kjempe god og super sukkererstatter. og måltidsbarene er også kjempe gode =)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Syns den er fæl! Cambridge er den eneste jeg får ned.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 kjempegod, tropisk med melk er veeldig godt og cappuchino er mine favoritter, alle er gode da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå