Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skal snart hente i bhg men har ikke lyst til å gå ut døra fordi i stad så jeg at det er en hund som løper rundt her (den har sikkert stukket av fra eieren) og jeg er så redd for at jeg skal møte på den for jeg er livredd løse hunder. Men, i bhg må jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Lykke til. Håper du slipper å bli middag for løsbikkja på veien.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Hvis du møter den, så overse den. Da mister de som regel interessen, og snuser videre etter noe anna
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Du burde egentlig fange den inn og ringe politiet. Hvis du tør da. Det er så utrolig trist når hunder rømmer fra eieren sin og ingen hjelper til. Det skjedde med hunden vår og den ble overkjørt :-(( Var flere som hadde sett den løpe løs, men ingen som gjorde noe :-( Det er nesten som å miste et familiemedlem. Verden snilleste, blideste og mest livsglade hund...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2011 Det tør jeg ikke, men det er mange hunde eiere i området her og de pleier å være ganske flinke til å ta vare på løshunder . Så håper at det er noen som har fanget den eller at eieren har funnet den . Uff, ikke noe gøy å være så redd for hunder.. Nå, skal jeg ut døra, krysser fingere for at jeg ikke møter den
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Dersom du treffer den vær rolig, overse den og IKKE strekk hendene opp eller begynne å gå fort/løpe. Da vil hunden mest sannsynlig tro at du vil leke med den og kan finne på å hoppe eller nappe i deg. Hilsen hundeeier som heller ikke liker løse hunder
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2011 Tror dere ikke jeg møtte den jævla bikkja , som angrep matvareposen min og stakk av med karbonadene jeg skulle ha til middag!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Haha, sorry at jeg ler, men det var jo nesten litt morsomt. Ring politiet?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 haha, du tuller nå??? Beklager at jeg ler, men det er litt morsomt da
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 Ja ja, heller kabonadene enn hånda di Har hund selv, men syns ikke noe særlig om løse hunder.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #13 Skrevet 19. oktober 2011 Den gravde seg frem til karbonadene dine da? Ventet på deg til du var ferdig å handle? Må ha vært veldig ubehagelig.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, jeg tuller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå