Gå til innhold

HASTER, og håper på masse svar ganske fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder kjøkkenmaskin. Så det var på tilbud på Jernia til kr. 499 eller kr 399.

Problemet mitt er om jeg skal kjøpe det eller ikke. Har ikke så mye penger, og hvis jeg kjøper det så må jeg bruker noe av regningspengene mine, men samtidig så har jeg veldig lyst til å kjøpe det.

Så mitt spørsmål er da: skal jeg eller skal jeg ikke kjøpe det?

Tusen takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke. Regninger går ALLTID foran.

Du vil vel ikke gjøre som mange av de som er med i Luksusfellen??

De begynner i det små vet du..............

Skrevet

Du trenger å få betalt regningene mer enn du trenger kjøkkenmaskin.

Ønsk deg en til jul.

Skrevet

PS. Grunnen til at jeg trenger svar ganske fort er fordi jeg er snart ferdig på jobben. Har ikke data eller internett hjemme, så jeg får ikke ser hva dere har svart da.

Har alltid ønsket meg en kjøkkenmaskin, men en billig type er vel kanskje ikke noe å satse på?

Hilsen HI

Skrevet

Ok, ser at jeg har fått svar etter at jeg har skrevet innlegget mitt nr. 2.

Takk for svar. Ja, vet at jeg må betale regninger, men samtidig så haddde det vært kjekk med kjøkkenmaskin også. Er ganske lei av å kna på deiger osv. Men nei da, jeg vil ikke gå i luksusfella:)

Skrevet

Ønsk deg heller penger i julegave og putt litt mer penger inn i en maskin som faktisk virker... Du kan få en kenwood fra 1500 kr - mye bedre å kjøpe en maskin med en ordentlig motor som faktisk klarer å elte deigen slik du ønsker.. Billige maskiner har ikke kraftige nok motorer til store bolle eller brød deiger og blir fortere ødelagt.. I tillegg burde du jo ALDRI prioritere materielle ting over regninger...

Skrevet

Takk for svar igjen. Er klar over at jeg bør prioritere regninger først, så etter at det har kommet fornuftig svar så har jeg bestemt meg at jeg ikke skal gjøre det.

Bedre som du sier 1546. At jeg bør satse på ordentlig vare enn en billlig variant som kanskje går i stykker etter noen gangers bruk.

igjen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...