Gå til innhold

Men hvor gamle var deres egen mor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma var 17 når hun ble gravid med meg. Rakk å fylle 18 og gifte seg før jeg ble født

Skrevet

Skulle så klart stå gammel, ikke gamle;)

Skrevet

Min mamma er ganske nøyaktig 20 år eldre enn meg, så hun var 19 da hun ble gravid.

Hadde da vært gift i 1 år og var utdannet hjelpepleier, pappa var tømrer og de var i full jobb begge to.

Ting var vel litt annerledes for 37 år siden enn i dag ;)

Skrevet

31 da hun ble gravid, 32 da jeg ble født. Men jeg har eldre søsken da. Hun var 23 første gang hun ble gravid.

Skrevet

Min mor var 16 da hun ble gravid og enda 16 da hun fødte. Dagen etter 17 års dagen giftet hun og pappa seg. Da måtte de sende brev inn til kongen og spørre om tilatelse, siden hun var under 18 år. Tilsammen har de fått 5 barn :)

Skrevet

21 år med nr 1

24 år med nr 2

34 år med nr 3 (meg)

Skrevet

Tenkte bare på de av dere som ser ned på de som blir mødre tidlig, ser dere ned på deres egen mor også?

Skrevet

26 med meg

30 med broremann

Skrevet

29 :) jeg var førstemann. søsteren min ble laget da mamma var 31.

Skrevet

Mamma var 17... fylte 18år 10dager etter jeg ble født..

Skrevet

Teit å se ned på. Det trodde jeg de fleste hadde vokst fra.

Jeg tror det er alt fra personlighet til personlighet. Noen blir hurtigere voksne og ansvarsfulle enn andre. Jeg tror en 19-åring i noen tilfeller kan være like voksen som en 28-åring. Noen som blir mødre i ung alder er ikke fullt så klar for det ennå. Jeg har en venninne som ble mor i en alder av 18 år, som absolutt ikke var klar for det da, kan jeg huske. Da tenkte jeg selv som 18-åring at hun var altfor ung til å være mor :-P

I "gamle dager" var det jo mye vanligere å bli gravid tidlig. De hadde ikke de samme utdanningsmuligheter som i dag, og det var nesten forventet at de skulle gå hjemme med barnet, mens faren jobba. Mamma gikk til og med på husmorskole :-S

Skrevet

Mamma var 28 da jeg, førstefødte, kom til verden. Det var i 1980

Skrevet

Mamma fikk sitt første da hun var 32 år. Jeg fikk min første da jeg var ti år yngre. Venter min 3. nå og blir 36 før h*n kommer.

Skrevet

Min mor var 21. Det ar alt for tidlig. Jeg skulle virklig ønske hun hadde ventet noen år.

Skrevet

19år, 21 år, 32 år og 41 år

Da 41 år var ho bestemor til 2 stk.

Skrevet

21 med nr 1

28 med nr 2

31 med nr 3 og

35 med nr 4 (meg)

Er selv gravid nå og jeg er 21. Så jeg treffer jo likt som min mor i forhold til hennes nr 1. Og, nei jeg syns ikke det er for tidlig.

Skrevet

19 (med broren min)

25 (med meg)

Skrevet

Hun var 19 da hun ble gravid med meg, jeg var 21 da jeg ble gravid.

Skrevet

29 med meg, men 27 med storebroren min - 35 med lillebroren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...