Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 ET MØKK! Nå klarer jeg ikke med! Sitter i soffaen og gidder rett og slett ikke begynne med middagen! De som vil kan spise ei pepperkake!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Legg til en 5 åring, ingen mann eller familie og kronisk sykdom, så får du situasjonen her hjemme. Klem sendes din veg!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Klem på deg:-) Bestill pizza eller noe og ta en "lille-lørdag"-vri på middagen i dag;)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Hehe, prøv med fire barn du Hadde jeg hatt "bare" en unge og en bikkje skulle jeg løpt maraton... Neida, det er lov å bli sliten, uansett om det er slik eller sånn. Slapp av med god samvittighet du, finn en grandis i frysa, ta deg et langt bad, legg deg tidlig og våkne uthvilt i morgen. Da kommer atter en dag
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 All ære til folk som klarer 4 barn!! og som får alt til å gå rundt uten mann! Det står det respekt av:) Takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Trekk fra bikkja og jeg signerer ;-D Skjønner jo at andre har en helt annen kapasitet enn meg. Du har det travlere enn meg, flinka, skjønner godt at du er sliten. I morgen server pepperkaker og frosne erter, det elsker sikkert toåringen din. Og så stiller du ham ved oppvaskkummen og lukker øynene for vannsøl. Mannen kan lufte bikkja og kjøpe seg en dobbel pølse i brød. Etterpå er det leggetid, og så kan du snike deg til å gjøre akkurat du selv gidder. Eller lufte bikkja en gang til ;-) Ha en fin kveld.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg synes faktisk det er bedre med 2 barn for de holder hverandre med selskap. Jeg bruker barnetv jeg altså de dagene jeg er ekstra sliten. så sitter de i ro og mak mens jeg lager middag. tar 2 maskiner klesvask samtidig som jeg legger ungene, og rydder overflater. vasking blir tatt mens barna er ute og leker på lørdag evt søndag! Men det er lov til å bli sliten i blandt, ikke bare det, men faktisk lei av å gjøre de samme tingene også.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 jeg har fire barn, og senker kravene til det realistiske. Har ikke hjemmelaget middag fra bunn hver dag.. ikke hjemmelaget brød heller. Tar storvask med gjevne mellomrom, men trenger ikke å se strøkent ut i alle rom til en hver tid osv... Sender en stor klem!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Spander en høvding på noen som kan komme og vaske storvasken med 3-4 ukers mellomrom! Det skal jeg gjøre snart. Kattavasking er no problemo, men det er når storvasken skal gjøres det er sliting. Da går det jo hele lørdagen feks. Nei, spander en høvding og bruk dagen men familien mens vaskedama tar seg av huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå