Gå til innhold

Greit å "kritisere" under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min gjorde en del litt uheldige ting da vi hadde sex i går kveld. Først var han for direkte på klitoris, noe som var ubehagelig. Det sa jeg i fra om. Han ba om unnskyldning, men så begynte han med noen snåle greier med fingrene, hvor han liksom bare rotet rundt og rundt inne i musa. Han begynte også å småprate mens han gjorde det, spørrre om det var godt og sånn. Jeg sa rett ut at jeg ikke likte det noe særlig, og at det bare var rart. Jeg spurte også om han skulle prate eller komme til saken. Han ble liksom helt satt ut av å få høre det, men hentet seg inn igjen og begynte på mer "vanlige" aktiviteter.

Så litt senere sa jeg ifra igjen, om kyssinga hans. Han er ikke noen stor kysser, og det har han aldri vært. Han liksom suger på enten overleppa eller underleppa mi, og så er han der litt med tunga, men han kan aldri "kline" skikkelig og holde et kyss med overleppe mot overleppe og underleppe mot underleppe. Dette er jeg egentlig vant til, men jeg sa ifra likevel. Det var tydeligvis dråpen som fikk begeret til å flyte over. Nå kom han helt utav det igjen og avbrøt hele akten, og i dag morges var han sur.

Skjønner at det kan være litt kjipt å få kritikk under sex, men er det ikke bedre at jeg sier i fra da, enn at han driver med ting jeg ikke liker uten å vite om det? Når han prøver nye ting som ikke funker, og han spør om hvordan det kjennes, så er det vel bare rett at jeg sier det hvis jeg ikke liker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å si fra om hva man ikke liker, men da bør man også passe på å si fra når det ER noe man liker og noe han gjør bra. Om det bare blir kritikk så skjønner jeg at han blir lei seg og kanskje føler at han ikke strekker til.

Ris er lov, men man må ikke glemme å gi ros også;)

Skrevet

Når man hakker sånn som du hele tiden, skjønner jeg at han blir sur. Greit å si at du ikke liker det når han uttrykkelig SPØR om det er godt. Eller si, joa, det er koselig, men det der og det her er enda bedre! Noe i den duren. Forstår mannen her, har vært kritisert under sex hele tia før og følte meg totalt ubrukelig, stygg og uønsket - overhode ingen god følelse!

Skrevet

Etter andre klag ville jeg gått.. Helt ærlig, jeg ville følt meg som en dritt og verdens verste elsker om jeg var mannen din.

Når min mann gjør noe jeg ikke liker, distraherer jeg han eller vrir kroppen min slik at han gjør noe annet. Kan heller snakke om hva man ikke liker og hva man liker når man er ferdig.

Kritiserer mannen din deg? Liker du i så fall at han gjør det?

Skrevet

Hihi. Unnskyld, men ser bare det hele for meg som komiske øyeblikk med pinlige stillheter :-P

Du er nok den mange skulle ønske de var, som tør å si fra!

Syns du gjør det helt riktige, men pass på med for mange negative kommentarer på rams ;-)

Skrevet

Jeg hakker ikke hele tiden da. Det var tre ganger han gjorde noe jeg ville "rette på" og så sa jeg ifra de tre gangene. Det var alt. Og den ene av de gangene var når han gjorde noe som var direkte vondt.

HI

Skrevet

Nei, han bruker ikke å kritisere. Regner med at det er fordi han ikke har noe å klage på. hehe.

Nei, men ærlig talt: Hvis det hadde skjedd, så hadde det kanskje føltes litt kjipt der og da. Men jeg ville heller det enn at jeg hver gang hadde drevet med ting han ikke likte.

HI

Skrevet

Herregud, så mye bør en mann tåle. Og avbryte sexen og være sur lenge etterpå er så barnslig at jeg ikke har ord... Han trodde sikkert at han var verdens beste elsker, og så fikk selvtilliten en knekk hehe.

Skrevet

Greit å si ifra om det er fryktelig ubehagelig.. ellers kan man jo flytte hånden til vedkomne, og avlede han ved at du tar litt mer føring i selve akten... F.eks!!

Det er ikke bare hans ansvar å tilfredstille dine behov.. men deres felles ansvar å få en hyrdestund.. og i mine øyne hører ikke kritikk til i en hyrdestund. Tre negative kommentarer er alt for mye under en akt!!!!

Skrevet

Han gjør jo det han gjør for at du skal få det godt, så da bør han bare være glad for å få veiledning.

Skrevet

Jeg tror det er noe med måten man sier ifra på..

Jeg bruker å si ifra til mannen jeg også, men spør oftere om han kan prøve å gjøre sånn og sånn istedenfor å si at han ikke må gjøre det han holder på med. Da bruker han å gjøre det jeg spør han om og han får vite hvordan jeg liker det!

Jeg sier også bestandig ifra hvis han gjør noe som er veldig godt, og aldri om jeg spør om han skal "komme til saken". Da tror jeg mannen her i huset også hadde blitt sur.

Skrevet

Hallo? Sa det med "glimt i øyet", da.

HI

Skrevet

Herregud Hi, du sier ifra at du ikke liker det, og når han prøver å forhøre seg med deg om han gjør noe riktig, eller om du liker det, så skal han få "kjeft" fr det også. Forstår godt at han er sur jeg.

Er greit å si ifra at man ikke liker noe, men da veileder du også, fremfor å forvente at han skal forstå hva du liker og ikke. Her prater vi sammen når vi prøver noe nytt, spør om det er godt, fortere, saktere osv. Liker vi det ikke, så sier vi akurat hva vi ikke liker, men om den andre prøver... i stedenfor. Når du sier ifra at du ikke liker det, så lønner det seg å komme med pekepinne på hva du liker/ vil han skal prøve ut.

Skrevet

Oj oj oj. Her har du nok tråkket i det berømmelige baret, TS.

Menn kan få en skikkelig støkk i sin stolthet, og sin tro på sine seksuelle evner, og da kan det ta tid før de er tilbake til sine gamle jeg.

Selvfølgelig skal man si fra, men dette ble vel i meste laget under en og samme akt.

Her må du på banen og øke selvtilliten til din mann igjen.

Skrevet

Ååå, dakkars mannemannen da. Han kan jo få såret stoltheten sin hvis han skal ta hensyn til partneren når de har sex. Nå synes jeg du var slem, HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...