Minigrevlingen Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Lurte på hvordan andre takler og synes om hverdagen med kjæreste/samboer/mann som jobber feks offshore..!? Vet hvordan livet er uten barn, men skulle vært veldig godt å få flere synspunkt fra andre i samme sitvasjon.
Gul Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Mannen min jobber offshore, så jeg er hjemme med ungene 2 uker av gangen, da har jeg annsvar for 2 unger, fjøs, stall hunder osv osv. Heldigvis er min arbeidsgiver så grei at jeg får fri fra jobb di ukene mannen min er borte, vist ikke så tror jeg ikke vi hadde fått det til å gå rundt her hjemme. Blir mye annsvar på meg når han er borte, men så har vi det jo veldig fint di ukene han er hjemme da, Vi driver å tenker på å få unge nr 3, men er litt kvisam, siden di to forrige svangerskapene var så ulike, med nr 1 var jeg dårlig gjennom hele svangeskapet, med nr 2 var jeg frisk som en fisk, men OM jeg blir dårlig så sliter jeg jo når han er borte på jobb, ser ikke for meg hvordan jeg skal klare det....Han hade vanlig jobb her hjemme når vi fikk di to første nemmelig...men men, vi får se:)),
Minigrevlingen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 Oi, du høres ut som ei tøff og viljesterk dame:) Supert med en sånn arbeidsgiver. Hvordan trives du med hverdagen når han er borte? Hvordan syntes du overgangen fra vanlig jobb til den jobben har nå var? Skjønner godt problemstillingen i forhold til ett barn til, men sånn du står på er det noe du og dere får til. Hvert svangerskap er heldigvis ulikt. Samboeren min har jobba 4,5 uke på og 3,5 av før, men har akkurat bytta til 2-2. Synes det er hærlig å ha han mer i nærheten nå, ikke minst Norge. Men før har det bare vært oss to, spent på overgangen til å bli 3. Bor langt unna familien og vennene mine så gruer meg litt. Men så mange andre har klart, greier jeg det også. Tusen takk for svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå