Gå til innhold

Har sett mine to huleboere idag!


Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Anbefalte innlegg

Har hatt to ultralyd hos legen til nå, men det er virkelig noe spesielt når man er på sykehuset og ser på en storskjerm og får forklart det man ser! Nå er de jo også blitt litt større og da er det også litt lettere å skjønne hva man ser på!

De var toeggede noe jeg var veldig fornøyd med, siden det da er lavere risiko. Den ene morkaken lå litt lavt, så vi krysser fingrene for at det beveger seg litt oppover, eller må de taes med keisersnitt og det har jeg ikke lyst til i det hele tatt..

Vi gikk inn der med tanken om at det var alt for tidlig til å klare å se noe skjønn, men neida der stod det plutselig en tut ut på tvilling 1 og legen var rimelig sikker på at det var gutt! Tvilling 2 spredte villig med beina og legen forklarte at han ganske tydelig kunne se at det var en jente!

Gleder meg allerede til 30 November, da er det ordinær ultralyd og vi får hilse på de engang til, og da får vi se de enda tydeligere!

Fikk med oss kjempe fine bilder der begge sutter på tommelen som blir studert opp og ned og i mente!

Ha en fin dag alle sammen! Idag er alt av kvalme glemt i dette huset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så herlig!!! Så moro!!! Også en av hver da! =)

 

Skal på ul om ei uke. Tror det bare er en her inne da, men...

Når/hvordan fikk du vite om at det var to?

 

Kvalme er jo ingenting når man har så gode nyheter! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marielle-08-&-Maigull-12: Legen fattet mistanke når jeg var inne og tok hcg test etter en blødning, det var en voldsom stigning! Pluss at hun tok ultralyd og mente at hun så to, men sa ingenting til meg siden hun ikke var sikker. Så da kalte hun meg inn igjen rett før jeg var 10 uker for å ta nytt ultralyd og da var hun ikke i tvil! Hun sendte henvisning for å se om det var eneggede eller toeggede, fikk brevet på mandag om time idag, så det gikk skikkelig fort!

 

Jolene: Det håper jeg og! Vil veldig gjerne føde vanlig!

 

Begynner å glede oss veldig nå når vi ser på de fine bildene og synes det var veldig kjekt at det var en av hver! Mannen er veldig fornøyd med å få en gutt!

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den låg lavt nede på Jentungen og hos tvillingene,men flytta seg heldigvis opp:) Så jeg fikk født begge gangene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro! Er veldig spent selv skjønner du, derfor jeg spurte...

For etter flere småblødninger & hcg-prøver, så var den siste en kjempe-økning,,, Ikke nødvendigvis tvillinger kanskje...

 

Skal ihvertfall på ul om en uke, klarer ikke vente til den obligatoriske...

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolene: Da krysser jeg fingrene for at det skjer her og!

 

Marielle-08-&-Maigull-12: Skjønner! Spennende da! Du må ha lykke til på ul! Det er jo positivt med stor økning da, om ikke det er to så er det ihvertfall liv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...