Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg som ble lurt av mannen, som spurte i det SJOKK jeg er gravid- innlegget... Han sa ikke noe ifra om at han har dame og barn, og jeg fikk vite det av en kompis av han. Har nå avsluttet møtingen med han.. Jeg er ikke gravid - som jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg synes ikke man har plikt til å tråle opp og ned folkeregister, research blant mannens kollegaer, venner osv når man møte en mann og forelsker seg. Så hvis mannen vil lure dama, blir hun lurt. Hun kan ikke ta høyde for at han kaaanskje har dame og barn, siden det ikke er normalt å date andre når man er i et forhold. Ut fra det mange på DiB skriver, er det alltid damas skyld, og mannen skal dulles med og tilgis, siden han "kunne ikke noe for det".
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Så sånn alt i alt, er det liksom min feil? :-p
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Du må ikke la noen få bedratte dørmatter av noen dib-damer ødelegge verdensbildet ditt helt. Når utroskap skjer er det EN skyldig part, og det er den som har vært utro. 99,99 % av befolkningen mener ikke at man skal gjøre detektivarbeid hver gang man møter en ny fyr, I TILFELLE han er en utro jævel som har kone og barn hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå