Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid like morsomt :-) Greit med litt tips også. Er såå matlei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire brødskiver med smør og banan

Et stort glass sjokolademelk

 

Skal ha risengrynsgrøt til middag...

 

He he... ikke den beste dagen!

Skrevet

Brødskive med banan er godt ;-)

 

Jeg har spist

En brødskive med dansk salami

En brødskive med peanøttsmør

Et knekkebrød med servelat, agurk og majones

En neve mandler

Et eple

10 ml jerntilskudd og tran

2 glass melk

 

Litt sunn for en gangsskyld :-P

Skrevet

En brødskive med salami.

To brødskiver med sjokoladepålegg.

Skrevet

To brødskiver m banan, et eple. Nå spiser jeg vaniljeis m oboy :D

Skrevet

Sjokoladepudding m vaniljesaus til frokost,

2 skiver m egg og bacon til lunsj,

15-20 Ritz kjeks m mye smør og ost til Brunsj,

middag blir pannekaker tror jeg, eller pasta m ostesaus og bacon....

godt ikke hver dag er som denne ;)

 

NB: Dette er hva jeg har spist ikke ungene altså!

Skrevet

- 2 knekkebrød med skinke (Boooring, men hadde litt dårlig tid på quisten..)

- Fiskekaker, poteter, salat og aioli

- Maaange glass vann.

- Drops :-)

Skrevet

tre brødskiver med makrell i tomat til frokost

 

Tre brødskiver med makrell i tomat til lunsj + to skalker med jordbærsyltetøy

 

Etter lunsj: en rett i koppen tomatsuppe.

 

Har muligens litt dilla på tomat ja... :P

Skrevet

Aaaaaaaltfor mye!

Sause forkjølet, vondt i hodet, kjeder meg og synes synd på meg selv, da småspiser jeg :(

 

2 knekkebrød med leverpostei.

En liten bolle potetgull

Sjokorosiner

To brødskiver med brunost og bringebærsyltetøy

4 små pakker med Pez-sukkertøy

En mandarin

Litt sjokoladeis.

 

Til middag blir det stekt fisk og poteter.

Skrevet

2 skiver med gulost og tomat til frokost

2 hjemmelagde knekkebrød til lunsj, 1 med brunost, 1 med gulost + 1 eple

skyr vanilje til mellommåltid

senere blir det hjemmelaget fiskegrateng til middag

en frukt eller et par kornmo-kjeks til kvelds tenker jeg

 

Drikker vann til alle måltider

Skrevet

To deilige porsjoner Herbalife shake!

Skrevet

Jeg har spist:

Frokost: 2 knekkebrød med smøreost, en gullerot+et glass skummet melk.

Lunsj: En nutrilett bar

Mellom: Ett knekkebrød med makrell i tomat+en skyr yoghurt med nøkkelhull på.

MASSE vann. Rundt 2 liter tror jeg..

Middag blir fiskekaker i dag ;)

Skrevet

To pannekaker etter middagen i går.

Skrevet

Frokost: Ca 3 dl kjøleskapskald hjemmekokt kakao fra i går.

 

Mellommat: 5-6 Laban

 

Lunsj: 1 brødskive med smør og bringebærsyltetøy og 1 glass melk.

Skrevet

Frokost: to knekkebrød med phildalphia og eplemost

Lunsj: brun lapskaus rester fra i går

Mellommåltid: wienerbrød (æsj hater når sånt blir satt frem på kontoret :P )

Middag: kyllingboller og salat

Kvelds: regner med to knekkebrød med noe godt på :)

 

Prøver å gå ned i vekt uten å rasere livskvalitet og gjennomførbarheten :) Dette blir ca 1700 kcal, og da er jeg fornøyd :)

Skrevet

tre brødskiver med ost og paprika. Er temmelig matlei selv, den siste uka har jeg bare spist 4-5 skiver daglig. Orker ikke noe mer.

Skrevet

Frokosten var yoghurt naturell med hjemmelagd sunn musli, en Fiberrik med makrell i tomat, gulrøtter og lackerol iløpet av dage

, en 80 kcal Luna bar og tunfisk salat til lunsj/middag nå. Tenker det blir et par pils og popcorn/riskaker i kveld.

Skrevet

Karbonader som ikke ble spist av hunden som jeg ikke møtte på veien til bhg ....:P Hi hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...