Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Alltid like morsomt :-) Greit med litt tips også. Er såå matlei.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Fire brødskiver med smør og banan Et stort glass sjokolademelk Skal ha risengrynsgrøt til middag... He he... ikke den beste dagen!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Brødskive med banan er godt ;-) Jeg har spist En brødskive med dansk salami En brødskive med peanøttsmør Et knekkebrød med servelat, agurk og majones En neve mandler Et eple 10 ml jerntilskudd og tran 2 glass melk Litt sunn for en gangsskyld :-P
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 En brødskive med salami. To brødskiver med sjokoladepålegg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 To brødskiver m banan, et eple. Nå spiser jeg vaniljeis m oboy
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Sjokoladepudding m vaniljesaus til frokost, 2 skiver m egg og bacon til lunsj, 15-20 Ritz kjeks m mye smør og ost til Brunsj, middag blir pannekaker tror jeg, eller pasta m ostesaus og bacon.... godt ikke hver dag er som denne NB: Dette er hva jeg har spist ikke ungene altså!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 - 2 knekkebrød med skinke (Boooring, men hadde litt dårlig tid på quisten..) - Fiskekaker, poteter, salat og aioli - Maaange glass vann. - Drops :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 tre brødskiver med makrell i tomat til frokost Tre brødskiver med makrell i tomat til lunsj + to skalker med jordbærsyltetøy Etter lunsj: en rett i koppen tomatsuppe. Har muligens litt dilla på tomat ja...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Aaaaaaaltfor mye! Sause forkjølet, vondt i hodet, kjeder meg og synes synd på meg selv, da småspiser jeg 2 knekkebrød med leverpostei. En liten bolle potetgull Sjokorosiner To brødskiver med brunost og bringebærsyltetøy 4 små pakker med Pez-sukkertøy En mandarin Litt sjokoladeis. Til middag blir det stekt fisk og poteter.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 2 skiver med gulost og tomat til frokost 2 hjemmelagde knekkebrød til lunsj, 1 med brunost, 1 med gulost + 1 eple skyr vanilje til mellommåltid senere blir det hjemmelaget fiskegrateng til middag en frukt eller et par kornmo-kjeks til kvelds tenker jeg Drikker vann til alle måltider
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 To deilige porsjoner Herbalife shake!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #12 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har spist: Frokost: 2 knekkebrød med smøreost, en gullerot+et glass skummet melk. Lunsj: En nutrilett bar Mellom: Ett knekkebrød med makrell i tomat+en skyr yoghurt med nøkkelhull på. MASSE vann. Rundt 2 liter tror jeg.. Middag blir fiskekaker i dag
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #14 Skrevet 19. oktober 2011 To pannekaker etter middagen i går.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #15 Skrevet 19. oktober 2011 Frokost: Ca 3 dl kjøleskapskald hjemmekokt kakao fra i går. Mellommat: 5-6 Laban Lunsj: 1 brødskive med smør og bringebærsyltetøy og 1 glass melk.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #16 Skrevet 19. oktober 2011 Frokost: to knekkebrød med phildalphia og eplemost Lunsj: brun lapskaus rester fra i går Mellommåltid: wienerbrød (æsj hater når sånt blir satt frem på kontoret ) Middag: kyllingboller og salat Kvelds: regner med to knekkebrød med noe godt på Prøver å gå ned i vekt uten å rasere livskvalitet og gjennomførbarheten Dette blir ca 1700 kcal, og da er jeg fornøyd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #17 Skrevet 19. oktober 2011 tre brødskiver med ost og paprika. Er temmelig matlei selv, den siste uka har jeg bare spist 4-5 skiver daglig. Orker ikke noe mer.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #18 Skrevet 19. oktober 2011 Frokosten var yoghurt naturell med hjemmelagd sunn musli, en Fiberrik med makrell i tomat, gulrøtter og lackerol iløpet av dage , en 80 kcal Luna bar og tunfisk salat til lunsj/middag nå. Tenker det blir et par pils og popcorn/riskaker i kveld.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. oktober 2011 #19 Skrevet 19. oktober 2011 Karbonader som ikke ble spist av hunden som jeg ikke møtte på veien til bhg .... Hi hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå