Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Stakkars de som jobber på NAV, de er jo stokk dum og de innser det ikke selv engang... Jaja, hvordan klager man på noe som har gått pr tlf, og som man ikke har noe skriv om?! Det er jo ikke noe saksnummer, og ikke har man en egen saksbehandler heller.... Ja, dette er lett gitt! Sammtidig er jeg utrolig takknemlig for at jeg (enda) ikke har vært alvorlig syk og måttet komme i kontakt med dette dårlige systemet på den måten!
Gjest ->>- Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 NAV-systemet sliter stort. Det betyr selvfølgelig ikke at NAV-ansatte er noe dummere enn andre i tilsvarende yrker. Erfaringsmessig bør du få løfter fra NAV i skriftlig form.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Det er jeg egentlig enig i ->>-, men når navs sureste megge ringer meg og leker komplett idiot, så blir jeg så utrolig lei. "beklager, da har du blitt feil informert, men det blir uansett som jeg sier" De sier feil til meg, også skal det gå utover meg. Jeg er nok absolutt ikke den første, og ikke den siste. Heldigvis er jeg ikke en av de som sliter og blir helt ute av meg for dette, men jeg synes ærligtalt ikke det er gøyt å sponse nav med 7.500 fordi at de eller "tiltaket" har informert meg feil=/ Det var de vinterklærene til ungene ihvertfall. Da må de vente en måned til, og jeg får håpe at kulden og snøen ikke kommer før da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå