Gå til innhold

Lars Isak..................fint ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

- hva synes dere om navnet??

Og ja, vi har bestemt oss for dobbeltnavn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte ikke..

Hva med Lars Iver?

Skrevet

Nei hver for seg, og NEI sammen som et dobbeltnavn.

Skrevet

Nei, syns det ble en unaturlig sammensetning.

Skrevet

Hehe, nei, det var ikke fint. Veldig stilkræsj. Lars er et traust navn, Isak er mer "nymotens" (ja, da, jeg vet at det er et gammelt navn).

Det blir litt i samme gate som Erlend Nathaniel, det blir stilkræsj, rett og slett.

Men hver for seg er de fine (og jeg foretrekker dobbeltnavn selv, så jeg ville bare ha funnet et navn som står enten bedre til Lars eller til Isak).

Skrevet

Liker Isak/Isac, men ikke Lars.

Skrevet

Jeg kjenner en Lars Isak, så synes dermed det er helt greit ;) Hadde jeg ikkje kjent ham, hadde det nok vært litt rart.. Men jeg er vant til sammensetningen, ser den hver dag på fb, så :P

Vet også om ei som kalte gutten sin for Mads Isak, synes det er myye verre :P

Skrevet

Synes ikke de passer sammen, men Lars Iver synes jeg var et bra forslag. Men uansett, det er ikke vi som skal like navnet, synes dere Lars Isak er fint, hadde jeg aldri hatt problemer med å tiltale gutten med Lars Isak:)

Vet av en gutt som heter Gunnar Joakim, er ikke noe vanlig navn det, og også stilkræsj, men det er nå en fin gutt fordi...

Skrevet

Lars Isak passer ikke sammen av to grunner. Nr 1, de er så forskjellige stilmessig. Nr 2, Navnet klinger elendig. Dere bør nok vurdere et navn nummer to uten s (isåfall bør s'en være langt bak, f.eks Lars Johannes).

Lars er forresten nydelig, liker ikke Isak.

Lars Erik

Lars Henrik

Lars Martin

Skrevet

Lars Isak: Nei

Isak: Nei

Lars: Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...