Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Hvor mye ord kan ødelegge eller bygge gode relasjoner. Hvor mye et surt ansikt kan medføre, sure kommentarer. Er på vei ( eller var vi det? ) til å finne tilbake til barnefar. Han er en morsom og fin mann på mange måter, men kan ofte være ufin med ord. Som i dag f.eks lirer han av seg en tirade av lite koselige sammensatte ord. Jeg sa navnet hans når han skulle til å gå inn igjen, for å si at jeg er glad i deg. "Du må alltid kreve tiden min, jeg orker ikke snakke med deg nå, åååhhh!er stressa og trøtt".. Dette gjorde også min dag som i utg.pkt var en god dag, til en mindre god dag. I mange år levde jeg med dette, sa i fra eller hintet om det mange ganger. Helt brått, som lyn fra klar himmel, forlot jeg ham! Han fikk sjokk, familien fikk sjokk. Gud så deilig det er å slippe dette tidvis sure ansiktet, med de sure kommentarene.. Vi begynte å nærme oss igjen, men merker angsten brer seg i meg. Orker rett og slett ikke å leve under slike forhold. Tenk, og vei dine ord. Har du ikke noe hyggeli å si, så hold det inne i deg. Ord har makt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå