Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg hadde en blødning i går. En frisk stor flekk i trusa, men ingenting mer. Sluttet liksom like fort som den startet. Jeg har vært til ul og lillegull hadde et bankende hjerte. Hva gjør jeg nå? Ligger vannrett eller kan jeg leve sånn høvelig som før? Vil gjerne høre din historie:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Du kan leve som før:) . Menvisst du er bekymret så ringer du til legen din og sier at du har hatt en blødning og gjerne vil komme inn og sjekke:). Hvor langt er du på vei? Legen min har alltid tatt imot meg og tatt bekymringen min på alvor når jeg har hatt blødninger i mine to svangerskap. Jeg har fått konsatert "en lett blødende livmor". Men en blir jo bekymret uansett!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Lev som før er lurt Om det skulle gå galt så gjør det nok det uansett , men faren for det er jo minimal nå som du har sett at det er liv der inne Min historie; Har blødd litt i 4 av 5 svangerskap. Har 3 friske barn
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg blødde litt friskt blod i uke 9(?) Men de fant ingenting galt. Er du bekymret så sjekk
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har sjekket, var til ul og så et bankende hjerte. Jeg er vare fryktelig redd for at det skal skje igjen
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Har blødd i fire svangerskap jeg, og aldri mistet, har fire barn Jordmor sa til meg at de av og til skrev ut en ukes sykemelding, men det var helt unødvendig, sitter ungen så sitter den. Er det noe galt så kroppen vil kvitte seg med fosteret så gjør den det, uavhengig av om man lå på sofaen eller hoppet tau. De eneste gangene de anbefaler sengeligge er når det er noe galt med mor, altså svak mormunn, tidlig vannavgang osv. En tidlig abort fordi fosteret ikke er levedyktig er det ingenting å gjøre med. Men det er veldig vanlig å blø litt tidlig i svangerskapet da, de fleste av mine venner har opplevd det.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Under siste svangerskap blødde jeg litt. Denne gangen blør jeg oftere. Sist nå i uke 15. Blødde ganske mye. Men slutta like fort som det starta. Tror jeg begynner å blø når jeg anstrenger meg veldig mye fysisk og er stresset i tillegg. Dette var etter en 12-timers dag som fortsatt ikke var ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå